2013年8月25日星期日

香檳京都骨 + 楊州炒飯 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 25-AUG-2013 )



( 25-AUG-2013  SUN )

今朝 9 點半鬧鐘響   里奧大人就沖涼先   我就喺度懶床   呢排好攰   真係唔願起身囉 ~

我真係好攰   里奧大人又要幫佢姐夫整電腦   所以都唔番教會喇 ~


食完早餐就去街市買煲湯料同菜   買完就即番屋企   條街勁熱呀 ~

番到屋企抖陣   差唔多 1 點就煲湯   里奧大人姐夫無耐就到屋企   佢有佢地整   我有我打機 ~


今日 PokaPang 有 Extra Bonus   所以到咁上下時間要 stand by   都幾緊張   哈 ~

里奧大人姐夫話好餓   所以 2 點半就叫外賣 tea   食下傾下都差唔多 4 點   之後佢地又繼續搞電腦喇 ~


佢地終於 5 點幾搞掂   佢姐夫就番屋企   可惜我煲湯仲係太多水   無厘味道   要再開大火煲半個鐘   如果唔係叫佢飲碗湯呢 ~

紅蘿蔔湯太利尿   所以煲完即飲   費事夜晚成日去廁所   咁樣仲衰   瞓得唔好 ~

7 點預備煮飯   今餐完全無難度   就咁炒番熱就得 ~  

是日懶餐 - 香檳京都骨 + 楊州炒飯 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯

香檳京都骨
- 個汁好味道   但尋晚食個汁無咁甜   今晚食就好甜呢 ~   

楊州炒飯 - 如果我炒到咁乾身   咁粒粒分明就好 lu ~ 

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 今個星期無湯飲   所以就要自己煲喇   太耐無煲   又係煲到無咩味   慘 ~

搞掂哂抖 45 分鐘就同里奧大人一齊去徑步喇   太耐無徑   所以徑 5 個圈   出咗成身汗   番到屋企即沖涼   d 感覺真係爽到陣   之後食埋生果就休息 lu ~



沒有留言:

發佈留言