2013年8月4日星期日

別府 @ 九龍灣 ( 4-AUG-2013 )

中華地獄冷麵 - 一致認為唔好食 @.@

芥末八瓜魚軍艦 / 甜蝦壽司 / 鮮帶子壽司 / 吞拿魚壽司 / 三文魚壽司


七味炸三文魚骨

( 4-AUG-2013  SUN )

尋晚半夜條脷好鬼痛呀   痛醒咗 2 次   唔通打邊爐太熱氣   但之前都係咁打啦   慘 ~

9 點醒咗喇   起身梳洗就去食早餐 lu ~


番到屋企抖陣就沖涼   之後再抖陣就番教會   早起 d 時間真係好好用呢   唔駛下下咁趕 ~

崇拜完畢去德福行下   里奧大人又買咗對鞋   之後去 Market Place 買藍莓   不過要 $26.9 一盒   唔買啦   上次 $1x 之嘛   見有幾多人排隊買車厘子   $29.9 磅   所以我都買咗 $4x   因為阿姐會揀 d 靚嘅   唔係太靚就放另一邊平 d 買   咁又幾好喎   之後再買盒無核青提就走喇 ~

條熱熱到爆呀   不過都好嘅   可以殺哂 d 菌   哈 ~

差唔多 3 點先去食 tea   食完都差唔多 4 點   本來想出去黃大仙大排檔食飯   但里奧大人話要好早到   因為好多人去   咁唔去喇   6 點食唔落嘢囉 ~



家姐 4 點幾上黎坐   之後買嘢食比媽咪   佢夜晚同我地食   咁我地都就佢去別府啦 ~

7 點又食   不過見到壽司又好想食喎   夏天真係最想食壽司同泰國菜呢 ~

食完就各自歸家   之後里奧大人去徑步   我就沖涼灘抖睇電視喇   等埋佢就再食生果   我覺得食生果之後   d 皮膚都好似好 d 咁架   定係心理作用呢 ~



依家電視唔好睇   咁仲好   可以睇聖經同埋可以早 d 瞓   哈 ~  

沒有留言:

發佈留言