2013年8月15日星期四

參巴醬炒蝦仁 + 蒜蓉蒸帆立貝 ( 15-AUG-2013 )



( 15-AUG-2013  THU )

雖然打風過後   但今朝無落雨喎   不過就好大風   正 ~

早餐食熱狗餐   我覺得細隻咗呀   好在都夠飽 ~


菇場唔忙   依家間唔中都會同隔離同事傾下計   新嘅同事好多都 ok 架   係舊果 d 同事比較怪   成日以為自己做咗好耐好有地位咁   但其實又唔係有料果隻喎 ~

食完 lunch box 就出去行下   如果條街全部都係有瓦遮頭就最好   真係落雨都唔怕   同埋可以日日食完 lunch 就去散下步呢 ~

今日全日都天黑黑   不過好在無落雨咋   但都唔去街市買菜喇   反正屋企有什豆   去超市買棵蔥算喇 ~

番到屋企預備晚餐同煲中藥   搞掂就抖陣   里奧大人 7 點打黎話放工   咁我都煮飯喇   佢番到屋企   我都係啱啱煮好咋   所以次次煲中藥都係要預多 d 時間   得一邊爐煮嘢好唔方便呢 ~  

是日晚餐 - 參巴醬炒蝦仁 + 蒜蓉蒸帆立貝

參巴醬炒蝦仁
- 包醬料 11/8 到期   所以又清埋去   不過里奧大人話辣   我又唔覺喎 ~  

蒜蓉蒸帆立貝 - 勁想食蒜蓉   所以就整呢個餸喇 ~

搞掂哂就想出去徑步   不過里奧大人話地下濕   叫我唔好出去叮   所以我都沖涼喇   之後喺屋企做下運動算 lu ~  

沒有留言:

發佈留言