2013年8月17日星期六

海港酒家 @ 將軍澳中心 ( 17-AUG-2013 )

黃金蝦餅 - 好彈牙   好味道  


海港燒鵝皇 ( 半隻 ) - 唔羶   好味呀


滷水掌翼 - 得我食咋   實在大滿足呢


四川口水雞 - 邪爆   今次到我想食口水雞   但今次居然係最難食嘅一次   完全唔麻辣


順德欖角骨 - 無食呀   呢餐太多肉


漁香海鮮燒豆腐煲 - 呢個餸食到麻木哂啦 @,@


西瓜汁


綠豆沙

( 17-AUG-2013  SAT )

今朝 8 點起身   但都係勁唔想起身   哈 ~

早餐食碎蛋吞拿魚飛碟   無咁脆邊 lu   都係第一次最好味   依家次次都好似好求其咁囉 ~


菇場 hea 到 12 點   之後忙喇   次次都星期六差唔多放工先忙   邪到爆 ~

里奧大人 11 點約大姑奶飲茶   飲到 12 點   咁我放工又未餓   所以叫里奧大人自己出去黃金睇電腦   我唔鍾意迫呀   番屋企好過 ~

2 點開始餓喇   懶得落街   煮個米粉算喇 ~



食飽之後抖陣就抹嘢   搞掂又抖下   里奧大人差唔多 4 點半就番到屋企   話好在我無去咋   超勁多人   我實會發脾氣咁話喎   因為我上次同佢去   雖然唔多人   但係好焗囉   同埋我又無興趣睇   所以覺得又焗又悶   好想快 d 走呢 ~

今晚姑奶提早請里奧大人食生日飯   所以又去將軍澳喇 ~

之前里奧大人姐夫約里奧大人星期六食飯   里奧大人話好   佢姐夫話你知點度呀可   里奧大人話你仲有邊度丫   佢姐夫就話你知邊度就好喇   妙問妙答   次次約親食飯都係海港架啦   除非海港執咗就無得好講啦 ~

7 點食飯   今晚得 4 個人   傾下食下都 9 點 lu   之後再上姑奶屋企拎嘢   又傾下計   差唔多 10  點半先走   番到屋企都成 11 點幾   沖埋涼睇陣電視   1 點先瞓呀   慘 ~  

沒有留言:

發佈留言