2013年8月30日星期五

豉椒炒蜆肉 + 菜心 + 冬蔭功麵 ( 30-AUG-2013 )




( 30-AUG-2013  FRI )

又星期五喇   真係最開心呢 ~

丫   喉嚨痛呀   應該係前兩晚食咗薯片   同埋尋晚又食鹹水角   所以先咁呢   慘   之前晚晚食薯片都唔會喉嚨痛架   唔通食完中藥我變咗熱底   嘩哈 ~


菇場靜呀   老友又番咗 Ipoh   無得 Skype   好在 8 卦喺度   唔係都幾悶   因為今日唔想上網呀   好攰咁 ~

同 8 卦出去食 lunch   想食酸辣米線   不過佢又唔想   所以又去食五寶飯喇   明明叫咗小飯   居然無小到   飽鬼到呢   所以我叫 8 卦自己番菇場先   我要兜個圈先得呀   估唔到行咗 15 分鐘   真係舒服 d 咁架 ~


Yahoo Blog 終於摺埋   佢地情願收購另一個平台都唔好好管理個 Blog   真係傷透人心啦   不過其實寫 Blog 咁耐   佢地真係做得越黎越衰   Upgrade 之後真係唔覺得有咩改善   我個人覺得仲衰過舊時   好多 Blogger 話唔見好多篇 Blog 同相添呀   不過我無留意有無唔見嘢呀   因為咁耐嘅嘢真係唔記得囉   我覺得寫 Blog 對我黎講係一個回憶   基本上都會繼續寫嘅   同埋應該轉去比較多 d 人用嘅 Blogspot   講真   去到果邊見番 d 熟口熟面嘅 Blogger  都幾有親切感架  ( 嘜頭都用番隻貓貓   我真係好鍾意佢架   肥嘟嘟好得意呢 ) ~


沾寒沾凍   個身又滾   但其實又非常之凍   都似發燒架喇   勁想快 d 放工番屋企 ~

落車經過美心   見到好多件 Cheese Cake 切餅   今次真係忍唔住買番件喇 ~

番到屋企居然唔駛開冷氣   都心知不妙啦   所以浸埋菜就即探熱   真係有 d 燒   諗住食 Panadol   不過里奧大人係都要我睇醫生   咁我即掛號啦   好在 6 點 45 分有得睇 ~


去到診所探熱都係 37.9 度   醫生問有無周身骨痛喉嚨痛   我話有   之後佢又摸我條頸   輕輕掂已經好痛啦   咁我都知應該係扁桃腺發炎   不過我攰到傻咗   無問醫生我係咪又扁桃腺發炎添 ~  

抖陣就煮飯喇   里奧大人 7 點半先放工   咁我都自己食先喇   因為想快 d 食藥同沖涼呢 ~

是日懶餐 - 豉椒炒蜆肉 + 菜心 + 冬蔭功麵

豉椒炒蜆肉
- 煮咗勁小蜆肉咋   我簡直覺得煮果小小   真係嘥煤氣呀   嘩哈哈 ~ 

菜心 - 尋晚食剩   今晚食埋去   真係好在有菜剩   唔駛射登又去買嘛 ~  

冬蔭功麵 - 泰國 d 麵好細包   所以煮 2 個比里奧大人   咁見 d 蜆肉實在太小   又加 d 蝦同西刀魚丸咁囉 ~

里奧大人知我鍾意 Line 公仔   所以特登買個月餅比我   搞笑 ~

 ( 之前扭蛋   不過想要果 d 就扭唔到   但我覺得已經好夠   因為依家扭蛋要 $15 一隻好貴囉 )


2 則留言:

  1. 五阿之之之~ 我地重聚喇^^ 你喺setting到set番留言唔駛打驗證碼先喇

    之前睇人教追蹤有兩個方法
    Google+ 追蹤:
    喺網誌主頁頭頂上的「設計」/ 「版面配置」 / 「新增小工具」/ 「基本」頁上第二個「Google+ 追蹤者」。

    Google blogger 追蹤:
    喺網誌主頁頭頂上的「設計」/ 「版面配置」 / 「新增小工具」/「更多小工具」頁上第一個「追蹤者」。

    Google+就link多啲嘢, privacy低啲

    回覆刪除
  2. 五笠..HAPPY FRIDAY你好嗎?

    回覆刪除