2014年3月31日星期一

蜜糖雞翼 + 蒜芹炒米粉 + 芥蘭 ( 31-MAR-2014 )



( 31-MAR-2014  MON )

呢個星期都係落雨   真係聽見到令人無咩 mood 咁呢   我覺得呢 d 天氣令人眼瞓先最慘   哈 ~

天黑黑   所以早餐食自己想食嘅嘢   就係吞拿魚碎蛋飛碟   感恩去到無人   可以坐自己鍾意嘅位呢 ~


菇場又忙啦   都係 11 點搞掂   之後 hea 過喇 ~

差唔多 1 點先食辛辣杯麵   所以好似食完好快就要開工咁   哈 ~


無啦啦超勁眼瞓呀   勁食話梅薑止眼瞓   我好鍾意食架 ~        

好在今晚唔駛去買餸   咁 d 時間好用好多呢 ~

好鬼餓呀   所以快煮快食   咁里奧大人又話差話唔多 8 點半先番到屋企   咁我就即沖涼   之後再煮出前一丁比佢開心下呢 ~   

是日懶餐 - 蜜糖雞翼 + 蒜芹炒米粉 + 芥蘭 

蜜糖雞翼 - 好有心機焗架   我自己覺得非常靚仔   whatsapp 比家姐   佢都話好靚仔   我話無咩幾何咁靚   要落足心機欣賞呢   哈 ~ 

蒜芹炒米粉 - 勁想食蒜芥炒米粉好耐架喇   不過里奧大人唔鍾意食炒米粉   仲要係齋添   咁所以呢個米粉係我自己獨享   就咁撈豆板醬已經好好味   之後家姐又話好正喎   幾咁俾面呀 ~  

芥蘭 - $8/斤   又大大碌   方便洗呀   哈 ~

等埋里奧大人沖完涼就睇心計喇   今晚我睇睇下都瞓着咗   因為真係好鬼攰   所以 10 點幾都入房瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言