2015年5月23日星期六

麻酸樂米線專門店 @ 九龍灣 ( 23-MAY-2015 )

咖哩吉列自然豬柳飯 ( 無公害 )


無添加有機龍崗雞米線套餐 - 口水雞個汁好 ok 喎   夠哂辣   哈哈   不過我依家唔係咁想食勁辣嘅嘢囉  


蕃茄榨菜湯底


( 23-MAY-2015  SAT )

今朝 8 點去廁所   所以順便開機洗衫   之後再瞓過喇 ~

10 點要起身  諗住去 post office 寄嘢比冰姑   點知落超勁大雨   所以等咗成半個鐘頭先可以去寄嘢   寄完就去食早餐   食完要去惠康買油同 tempo 盒裝紙巾   之後就番屋企 ~

如果有塊鏡就仲正啦   會變咗 4 份早餐   好壯觀呢   哈哈


番到屋企就沖涼   整下 d 文件   眨下眼又 2 點半喇 ~

落去食 tea   行陣商場就番屋企 hea ~



5 點半出門口   順便兜埋工人一齊搭的士去探媽咪 ~

媽咪照咗超聲波話無塞到血管呀   感恩感恩   但媽咪好攰   係咁瞓   所以我地 7 點 45 走喇 ~

落雨呀   所以搭的士走人   又係送埋工人番屋企先    之後我話想去麻酸樂食咖哩豬扒   因為上次睇張相好似好好味咁   哈 ~

食完行陣   好感恩搵到對水靴呀   其實真係好多得里奧大人   我上次講完之後   佢就會間間舖頭都會望下   我反而只係望買鞋果 d   呢對就係喺 Boutique 買架喇   唔係里奧大人望到   我就買唔到架喇 ~

$499 有 9 折   即係 $449   都抵喎   同埋我鍾意綠色呢 


鞋底又好   


沖埋涼   抖陣再睇下電視   11 點幾瞓 lu ~ 

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 想買好耐架喇 落雨成腳濕哂真係好麻煩呢 ~~~~

      刪除
  2. 你穿埋雨衣就潮爆啊!午夜女屠夫啊!哇哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 午夜女屠夫 嘩哈哈哈 第一個就劈妳 嘩哈哈哈哈

      刪除