2015年5月9日星期六

廟街川辣蟹 @ 佐敦 ( 9-MAY-2015 )

想食花生好耐喇   呢碟應該唔駛錢啩   


飲咗兩啖   不過好淡味   啱哂我   不過我都係無飲   哈哈   實在唔太鍾意飲啤酒呢   


滷水鵝片 ( 例 ) - 普普通通啦   仲有豆腐同花生喺底   不過無食       


星洲炒米 - 好夠鑊氣   又辣   勁惹味  


椒絲腐乳炒通菜 - 呢個菜太濕喇   食到我好辛苦 


香煎蠔餅 - 好多蠔仔   好香口   但勁漏啦   哈哈    


( 9-MAY-2015  SAT )

今朝真係痴咗線   一出門口就 whatsapp 家姐喺邊   之後佢答我喺屋企   咁我好奇怪啦   佢講話 7 點半喺 APM 坐直通巴家嘛   點解會喺屋企嘅 ?!   之後先醒起   佢應該係聽日去旅行先啱   佢都話奇怪我點解咁問   哈哈 ~

食食下早餐   渠王又黎食   不過我同家姐 whatsapp 無理佢呀   之後 8 卦又黎食   家姐話 8 卦係我救星   哈 ~


菇場唔忙呀   同 8 卦係咁睇討論區   睇到眼都花 ~

今日里奧大人約咗師傅換光纖上網   所以我放工都番屋企先 lu ~

2 點幾去譚仔   之後經過見到扭蛋   估唔到係 $1 隻   我初初睇到 1x1   都驚自己睇錯   之後見個女仔真係入 $1 咋   所以即同里奧大人講啦   佢都話係咪架 ?!   哈哈   之後即唱錢扭蛋喇 ~



我去扭蛋   叫里奧大人影 chopper 比我睇   條友肯定驚核突啦   都影唔哂比我睇嘅   估錯佢呀   佢自己鍾意果 d 星矢就多角度影哂   哼       






扭完就去 Plata 買鞋   因為 $499 減到 $279   其實之前想買架喇   不過成日心大心細   估唔到諗下諗下就諗到減價   實在太開心喇   之後再買多件線衫就走番屋喇 ~

除咗 chopper 係 $10/隻   其他只係 $1/隻咋   


抖咗陣就搭地鐵去深水埗買 Router   咁經過商場又睇一睇扭蛋   見有新嘢又再扭   實在扭得超勁開心過癮   因為依家扭蛋最小要 $15 一隻   同埋仲要係扭到未必係自己鍾意果 d 喎   依家 $1 次   又有我鍾意嘅菇菇   扭多就拎番去菇場擺   一係就拎出去影相   都幾好丫   哈 ~

又扭咗半個鐘   扭哂我要嘅嘢喇   咁搭地鐵去深水埗喇 ~

今次貴 d   因為扭咗 10 隻 chopper   扭咗 $100   其他咁大隻菇都係 $1 咋   最勁有 d 係特別版都比我扭到幾隻   但果 d 係勁樣衰囉   哈哈  


里奧大人真係好記得我話過高登黃金好焗   所以次次去親   佢都叫我唔好入去   不過我話唔緊要啦   依家咁熱   實會開冷氣嘅   咁一齊行都無所謂啦 ~

買完 Router    再喺地鐵站入面嘅一元堂買咗 d 胎菊同桂花   之後就去佐敦   咁經過裕華就入去睇下有無嘢買   見到有黑茶   咁其實只係想問價錢   但 promoter 話有得試   咁就坐低試   一試就試咗成半個鐘   最後買咗一盒   之後行多陣超市就走喇 ~


桂花 ( 2兩 ) + 特級玫瑰花 ( 2兩 )  合共 $90  
極品胎菊 ( 2兩 ) $70/2樽


茯茶 @ 裕華 ( $306 )


芭樂汁 @ 裕華 ( $11/支 )   我喺台中飲過好好飲   所以搵咗好耐都唔見有   估唔到裕華有   實在太開心喇   但 expiry date 係 8 月   我話買 1 支算啦   里奧大人係都要我買 2 支   


天律冬菜 @ 裕華  ( $13.5 ) - 包裝好乾淨   同埋我覺得平   咁點啦   點知佳寶只係 $9.5   嗚嗚


原來已經 7 點幾   咁一陣諗住去廟街附近買洗頭水   所以喺廟街附近食嘢喇 ~


不過地方都幾迫   食食下嘢   後面個鬼佬一定係食過夜粥   因為佢一踭批落我背脊   我差 d 連隔夜飯都嘔埋出黎呀   之後無耐又批多兩次   好在唔大力   哈哈 ~

食完就去買洗頭水   咁之前我叫 Ivy 再比多次店名同地址我嘛   不過都唔係我上次我買果間   我好奇怪囉   咁再去搵啦   終於係我買開果間喇   但真係唔同 Ivy 比我果間喎   之後再睇清楚   原來真係我之前睇錯呀   嘩哈哈哈哈   Ivy 買果間係髮品店   我買果間係千齊髮品店   因為上次我放工坐小巴   啱啱經過千齊   但係千齊個字比較細   髮品店呢 3 個字又大大隻   咁我咪以為係 Ivy 果間囉 ~


我鍾意去呢間髮品店   因為個 staff 講解得好清楚   唔會硬 sell 貴嘢比妳   同埋我同里奧大人用咗佢介紹 d 洗頭水   都覺得 ok   所以今次帶埋里奧大人一齊黎   等個 staff 介紹有咩好用   一次過買哂   唔駛下下出去買呢 ~

Lakme - Extreme Cleaner Shampoo ( $78 ) 係里奧大人嘅
Lakme - TEKNIA-Body ( $195 ) 係我嘅  


D&J-moist treatment ( $150 )


左邊 Rejuvenol Curling Baim ( $118 ) 彈力素係我嘅   
右邊 Lazulite Pop Mix ( $49) 係里奧大人嘅泥 


搭小巴番屋企   諗住去扭蛋   不過無得收咗檔 lu   咁唯有等聽日啦 ~

沖埋涼就抖喇   行咗成日咁   但又唔眼瞓喎   所以成 1 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言