2015年5月27日星期三

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 27-MAY-2015 )

脆皮乳豬 ( 例 )


汁蒸黃立鯧


雙丸什菜煲


( 27-MAY-2015  WED )

今朝里奧大人好早起身上大陸   好在我叫完佢帶參蜜就可以即刻瞓番呢 ~

無咩胃口   又唔想食多士   所以食菠蘿油 ~


所有大粒唔喺度就勁 free 啦   唔駛成日昅住佢地出黎嘛   哈哈 ~

今日有 lunch box   可惜出面太焗熱   唔係就會出去行下   好似好耐無行過咁   同埋好耐無徑步咁   希望之後唔好成日都落雨啦 ~

放工即走咯   拎埋 4 pack 低脂奶比媽咪   超勁重呀   一放低呢   個膊頭係酸痛架   嗚 ~

今晚同媽咪 家姐去嘉華食飯   家姐差唔多 7 點就到   等埋佢先叫餸   反正好快上菜 ~

同家姐講話我隻手生咗粒嘢   佢好勁話係粉瘤   因為佢同事係咁   之後又係咁幫我摔   好搞笑 ~

食完就同家姐去屈臣氏買嘢   之後上媽咪屋企拎湯拎生果喇 ~

媽咪隻腳又腫   不過好在佢唔係心口唔舒服   可能飲水多   我話總知隻腳仲重就入醫院   因為佢頭先食糖水話唔甜   仲食哂一碗   但家姐同工人話好甜   食咗幾啖咋   所以我話一陣糖尿病翻發就煩   有時 d 嘢明知要快去睇   妳就慢慢拖都唔睇   自己攞黎   到時唔好喊就得喇 ~

同家姐坐到差唔多 9 點就走喇   送埋家姐搭車   之後里奧大人打黎話佢無帶鎖匙   好在我啱啱上咗車   佢話食住雪糕等我   咁都好   因為條街好焗熱呀 ~

里奧大人次次食雪糕同辣嘢同壽司   都會第一時間 send 去我地個 group 黎引家姐   所以我行緊嘅時候   見到佢 send 完張相就好滿足咁笑   人地唔知真係以為佢咩事   哈哈     
         

番到屋企即沖涼喇   睇陣電視   真係好攰   所以 10 點 45 分即瞓喇 ~
   

沒有留言:

發佈留言