2015年5月14日星期四

黑椒三文魚骨 + 酸梅麵豉蒸排骨 + 雜豆炒飯 ( 14-MAY-2015 )





( 14-MAY-2015  THU )

又好似幾好天咁噃   不過聽日又開始唔好天 lu ~

有時等小巴番工   間唔中都見到一對我估 3x 歲嘅男女   唔知係男女朋友定兩公婆   第一次見佢地一齊等小巴   個男係等埋個女上車先走人   我即刻諗里奧大人唔會咁啦   之後再見到佢地   佢地係各自各玩手機   不過男仍都係等埋女上車先走人   咁再間唔中見到佢地   都係唔傾計架喎   我就覺得好奇怪囉   咁一齊等有咩意思喎 ~

今朝勁餓呀   要食芝腿治   諗都費事諗   但其實我係無諗   哈哈 ~


菇場唔忙   諗住 hea 過   點知見到西瓜碌入黎   當堂無哂 mood 添 ~

出去食 lunch   之後行一田   因為勁想買癲噹 Tempo 紙巾   好感恩買到呀   仲做特價 $18.9   即買   勁開心呀 ~~~~



好嘢   仍然 hea 到放工   去埋街市買餸   今晚買咗 1/4 個西瓜   重鬼到呢   不過想買比里奧大人食好耐架喇   見到係啱啱切開   同埋起哂沙   咁就買啦 ~ 


抖陣就煮嘢喇   里奧大人 7 點 15 分放工   咁我諗住佢無咁快嘛   估唔到 7 點 45 分佢已經喺九龍灣   我都未搞掂   差唔多 8 點先開得飯呀 ~

是日晚餐 - 黑椒三文魚骨 + 酸梅麵豉蒸排骨 + 雜豆炒飯 

黑椒三文魚骨 - 焗到脆卜卜勁好味呀   最正係唔駛睇火   哈哈 ~    

酸梅麵豉蒸排骨 - 我勁想食呢個餸   所以點都要煮 ~  

雜豆炒飯 - 無菜就食雜豆啦   加埋落炒飯   等里奧大人無得揀   呵 ~  

洗埋碗   9 點半出去徑步   勁焗熱呀   不過都照徑半個鐘   想出多 d 汗呀 ~




沖埋涼   睇陣電視   仲以為只係 11 點 15 分左右   點知原來已經 11 點 45 分呀   嚇到即刻瞓覺   哈 ~

沒有留言:

發佈留言