2015年5月24日星期日

嘉華大酒樓 @ 官塘 ( 24-MAY-2015 )

豉汁蒸黃立鯧


脆皮乳豬 ( 例 )


椒腐通菜炒牛肉


( 24-MAY-2015  SUN )

今朝 8 點半起身食早餐   之後番屋企沖埋涼就番主日學喇 ~ 


我同里奧大人講   話想將糯米雞嘅料放喺面   咁樣就好似影到太興 menu 咁樣   不過由於時間關係   所以只能夠擺嚿肉喺面   但我覺得咁樣影仲衰   嘩哈  


我超勁眼瞓   所以要飲凍咖啡   


10 點半媽咪打黎話可以出院   不過佢講嘢唔清唔楚   真係火都黎   又話依家可以出院   但就話醫生叫佢兩點先出院   之後話已經有哂醫生紙同藥架喇   但就叫我一陣去攞藥   之後我都慶   即比里奧大人聽啦   里奧大人都聽到一頭霧水   話叫媽咪一陣叫姑娘打黎好過 ~

之後都唔理佢喇   番完主日學   奉獻完先接佢出院 ~

去媽咪屋企拎番張輪椅同衫就去醫院   拎埋藥就走喇   今日拎藥超級快啦   得 3 個人拎藥   哈哈 ~

番到媽咪屋企都 2 點喇   咁里奧大人同媽咪上屋企先   我就去買嘢食喇 ~

豉椒排骨炒麵


雪菜火鴨絲燜米


食完就睇電視   里奧大人就做公司嘢 ~

行雷閃電又大雨   諗住今晚叫外賣架喇   但估唔到 6 點就停雨   咁出去嘉華食嘢啦   里奧大人想媽咪出去行下 ~

食到 7 點幾就番屋企喇   工人 8 點左右番到屋企   咁我地完成任務   可以番屋企喇 ~

沖埋涼又休息喇   呢排都勁攰   所以又睇多陣電視   11 點幾瞓 lu ~
       

沒有留言:

發佈留言