2015年5月30日星期六

福源餐廳小廚 @ 官塘 ( 30-MAY-2015 )

豉椒炒蜆 - 唔記得加指天椒   唔係更加惹味呢 


中式牛柳 - 好味喎  


馬拉盞炒通菜 - 一般啦 


羅漢齋炒麵 - 我鍾意食齋麵呢   如果九龍灣有咁好食就好 lu     


例湯有一大煲架   不過最後都唔記得飲添  


( 30-MAY-2015  SAT )

星期六真係唔願番工   不過我都會樂觀地接受現實   哈哈 ~

早餐食飽 d   不過真係好鬼飽   下次真係唔可以又多士又麵呢 ~


菇場唔忙   勁正啦   hea 放工即走喇 ~

同里奧大人喺官塘廣場等   順便同佢去旅行社比埋尾數   之後行多陣   咁里奧大人頭先搵到 chopper   帶我去睇睇   我覺得 ok 呀   所以買埋先去食嘢喇 ~

今次我話去番以前成日食嘅茶餐廳食 tea   不過依家唔好食 lu   嗚嗚嗚 ~

里奧大人第一時間拆出黎影


$68   雖然個肚仔有小小瑕疵   不過我覺得都接受到呢   因為我好想帶佢去影相   哈哈       


豉椒排骨炒麵 - d 麵係林嘅   


廈門炒米 - 味道 ok 啦


約咗家姐 3 點半前喺 APM 等   因為今日要送別 B 頭呀 ~          

所以食完就行番去 APM   好感恩買到副好鍾意嘅黑超   原價 $398 仲有 9 折   咁就抵喇   哈哈 ~ 

家姐姐夫同工人 3 點 20 分就去到 APM   一齊行去京貿嘅 " 最終有你 "   book 咗 3 點半   坐咗陣再介紹埋紀念品就要去另一間工業大廈喇 ~

去到就見到 B 頭啦   我一望到 B 頭就已經忍唔住眼淚係咁流   家姐又係啦   嗚嗚 ~

姐夫又心急   成日話按鐘   不過我地唔理佢呀   望咗半個鐘    大佬   之後無得望架喇   嗚嗚 ~

5 點喇   真係要送 B 頭走喇   嗚嗚嗚   姐夫按制    等咗 10 秒個爐就着火   之後我地就出去食小小嘢   5 點 45 分再番京貿接 B 頭番屋企喇 ~


一齊食飯   姐夫鍾意食中菜   咁我話去福源食丫   小菜都唔錯架 ~

6 點半去到   食到 8 點左右就坐小巴番屋企 ~

抖陣諗住去徑步   點知一落樓就落大雨   咁改為行商場啦   都行咗半個鐘   里奧大人去買 head phone   不過又無帶銀包   因為紅色得番一個咋   驚比人買咗呀   好在我個袋仔有錢   可以比 $20 訂   哈哈 ~  

番到屋企即沖涼 lu   睇陣電視   差唔多 12 點先瞓 ~

又唔見里奧大人咁落力影我喎  ( /-\ )

                    






2 則留言:

  1. 你有新爱人 chopper 了,电解那么喜欢它的〉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢好似朱朱 嘩哈哈哈哈 ~~~~

      刪除