2015年5月29日星期五

焗雞扒 + 蒜蓉豆豉蒸脆肉瓜 + 蝦麵 ( 29-MAY-2015 )





( 29-MAY-2015  FRI )

實在太好喇   又到 happy friday   眨下眼又過咗 5 個月   時間過得好快   同埋成日覺得 d 時間唔夠用咁呢 ~

好餓呀   早餐一定要食芝腿治 ~


菇場唔忙   咁做下 filing 啦   係時候要清咁 d 嘢   哈哈 ~

食埋 lunch box 就出去百佳買參蜜   $8.8 / 2支都抵   所以買 8 支比里奧大人喇 ~


放工直接番屋企   所以要拎哂之前喺一田買嘅嘢番屋企   加埋 8 支參蜜又兩大袋   拎到隻手斷咁滯   不過唔想推哂喺菇場嘛   同埋仲有乳酪同梘液同洗手液未拎   唉   諗起都重 ~

今晚煮簡單嘢   同埋自己食先   所以可以抖下   咁睇報紙   居然睇到 "筋瘤" 資訊   咁當堂唔驚啦我   話比里奧大人知嘅時候   佢又即刻話都話打機打得多啦 ~~~~   

重複打字打機 手部過勞生筋瘤  

手腕及手背長出直徑一至兩厘米小肉泡,軟軟綿綿,無痛無癢,或是腱鞘囊腫(又稱筋瘤)。有醫生指腱鞘囊腫常見於手部,因重複動作如打字、打機,過勞致筋膜破穿,膜囊組織液流出形成,但只影響外觀,毋須切除,有時更會自行消褪。
家庭醫生林永和表示,腱鞘囊腫(ganglion of tendon sheath)常見在手腕、手背及拇指對下,成因是手腕部位重複做某動作,過度勞損致筋膜破穿,膜囊組織液流出,「情況如爆胎,組織液流出來形成水泡」。
他解釋說,由於腱鞘囊腫非脂肪粒及粉瘤,不礙健康及生活,醫生普遍不建議動手術。「凸起部分大至受其他皮下組織逼爆,待滲出組織液自行消散,凸起位置便恢復平坦。」他又指患者常見是常打字、打機及彈琴等,手部動作重複及勞損而致。
仁安醫院骨科專科顧問醫生李安邦說,腱鞘囊腫亦會因筋腱退化病變,或關節筋膜發炎引起。「例如有病人因手腕扭傷,筋膜弄穿了,筋膜液流走,手部就出現軟軟如啫喱般的小肉粒。」

99%屬良性 毋須做手術切除
他又指,腱鞘囊腫九成九屬良性,處理手法包括插針抽走組織液,或是做切除手術;但即使切除也有五成機會復生,建議如無痛無癢,不用刻意切除。一般情況下患腱鞘囊腫不會疼痛,如感痛楚,主因為筋腱病變,非來自凸起的小肉粒。


7 點半自己開餐先   我一直諗住自己食先再徑步   咁啱里奧大人打黎   咁我話等埋佢食完先一齊徑步啦   因為我唔想一路徑   個心一路諗住番屋企煮麵比佢食   我唔鍾意咁樣囉   咁我又想佢做下運動   夜 d 徑就夜 d 徑啦   咁好啦   開機洗衫   唔駛等咁夜衫   哈哈 ~ 

是日懶餐 - 焗雞扒 + 蒜蓉豆豉蒸脆肉瓜 + 蝦麵  

焗雞扒 - 其實我唔太鍾意食咁多紅肉   好在上次同 8 卦傾開   佢叫我買雞扒   我先醒起有雞扒呢樣嘢   哈哈   但其實我都唔太鍾意食咁多雞   但點都好過紅肉囉 ~  

蒜蓉豆豉蒸脆肉瓜 - 蒸咗 15 分鐘   d 瓜無哂口感  哈哈   里奧大人直話話好林唔想食   我話唔得囉   之後我話佢最煩   唔係話林就話生   之後佢話番我呀   話我煮嘢得兩樣   一係林一係 overcook   嘩哈哈哈哈   講中哂   無得駁咀   哈哈 ~     

蝦麵 - 好想食丸   所以煮麵   不過唔落包奶粉   真係好味好多呀 ~ 

搞掂哂   抖半個鐘   9 點 15 分出去徑步   今晚超勁焗熱   行咗晨運徑 3 次就番屋企喇   企喺度等過馬路   我同里奧大人 d 汗係咁滴   真係好似焗緊拿咁架 ~

番到屋企即沖涼   之後食生果補充水份   哈哈 ~

睇陣電視   11 點就瞓喇 ~       

4 則留言:

  1. 焗雞扒 + 令仔阿! 好厉害~你真的是有好好利用波炉阿~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 光波真係好方便 不過就唔好成日用囉 ~~~~

      刪除
  2. 哇,原来打机都会整到手生留嘎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 報紙係咁講囉 我唔要呀 嗚嗚嗚嗚 ~~~~

      刪除