2015年5月21日星期四

元氣壽司 @ 九龍灣 ( 21-MAY-2015 )

( 左 ) 三文魚壽司 / 羅勒香草赤海蝦壽司  
( 右 ) 三文魚腩壽司 / 油甘魚壽司 / 吞拿魚壽司  左口魚裙邊壽司


軟殼蟹手卷


蟹子沙律


鵝肝壽司


花之戀 - 會員優惠   食滿 $200 就送嘅


玉米蝦船壽司


炸蝦天婦羅壽司


蟹肉三文魚子丼


飛魚子軍艦


炸蝦卷 - 凍嘅 @@


( 21-MAY-2015  THU )

今朝里奧大人又上大陸   咁我又係叫佢帶參蜜之後就瞓咗   咁無啦啦又醒醒地咁   其實以為自己無瞓過   咁仲諗緊點解里奧大人仲唔沖涼   因為無水聲嘛   我即起身望下個鐘   原來係 6 點 52 分   佢其實都出咗門口架喇   之後我就醒咗瞓唔着   我估係因為媽咪入咗醫院   有 d 擔心   所以瞓唔到呢 ~

等到 7 點半鬧鐘響就起身 lu   呢幾個月朝早只係沖涼   都唔洗頭喇   我覺得反而 d 頭髮唔立   最正係慳番唔小時間   因為我唔鍾意吹頭   好鬼熱咁   哈哈 ~

無咩胃口   食奶油豬啦   甜甜地 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

出去食 lunch   其實想食油炸鬼   但慣咗叫炸兩   所以食到好鬼飽   難得無雨   咁周圍行下啦   咁買完嘢就番菇場 lu ~ 


無啦啦個人情緒好低落   又眼瞓咁   所以要食朱古力   都好味喎   果然同家姐口味一樣   哈哈 ~ 


放工即走   今晚無塞車   所以 6 點 10 分到醫院喇 ~

感恩對腳去哂水腫   但仲未照到超聲波   所以仲要留院呢   媽咪又攰攰地想瞓覺咁   我就直頭攰添啦   所以真係唔想講嘢   要抖下先 ~

家姐 7 點幾到   里奧大人咁啱到上水   話同埋我地一齊食飯   咁都好丫   可以食多 d 嘢   哈哈 ~ 

傾下傾下就 8 點   要走喇 ~

搭的士走人   送埋工人番屋企先再去九龍灣   今晚去元氣食壽司   但我話要上屋企開機洗衫先   哈哈 ~

差唔多 8 點半去到元氣   里奧大人又啱啱到   好感恩有卡位坐呀 ~

食完再去食雪糕   之後凍鬼到呢   哈哈 ~

我今晚唔食得太多凍嘢   所以只能同家姐 share 食   石板街好味呀



叫里奧大人番屋企先   我就送家姐搭車   好感恩去到即有車呀   我可以快 d 番屋企沖涼   哈 ~

沖埋涼就食榴槤   之後睇陣電視   11 點半瞓喇 ~   


沒有留言:

發佈留言