2015年5月1日星期五

Part 2/3 新派意法菜 ( Surprise Restaurant ) @ 銅鑼灣 ( 1-MAY-2015 )

( 1-MAY-2015  FRI )  Part 2/3

唔知頭先係咪銅鑼灣行嘅時候   已經出咗一身汗   所以一開始行就好似無乜戰鬥力咁   哈哈 ~ 

慢慢行喇



樹幹好得意 





影下花   無咁眼瞓   哈哈


好多都帶埋 BB 一齊行呢  



綠油油



雖然我有 d 攰   但我都行得快過里奧大人   因為係平路   


介紹


勁多樹葉  





樹型好得意呀   好似 ok 手勢  


介紹蝴蝶   諗起果時去馬來西亞唔知咩館   要經過蝴蝶館先去到出口   d 蝴蝶係咁飛黎飛去   嚇鬼死   所以我等無人嘅時候   即刻跑去出口咋   好在條路唔長   唔係人地以為我痴線   走咁快做乜   


d 樹枝打哂交 


行行行


好感恩   天氣都唔錯      



我好鍾意呢朵花嘅顏色   


IFC  




魚眼 mode 


模型 mode


托住手影相   無咁攰


又用手機影

                         

唔知里奧大人係咪用咗懷舊 mode 呢 ?!




繼續向前行 


我始終都係鍾意影藍天白雲   



仍都會叫里奧大人影多 d 藍天白雲同花花草草   哈





影影下   佢話跌咗部電話落去就慘   但仍然會繼續影影影


之後我話唔影 lu   比番女朋友比佢   佢就用咗唔同 mode 影 



d 船好似好快速咁飛黎飛去  



好似水彩畫


load 相嘅時候   奇怪點解會有黑雲添   哈哈  


我覺得好似一幅晝



一架去澳門   一架番香港  


d building 縮細哂  


係藍天白雲架喎


第時想望下個海都難 lu   唉  


好有人氣   哈哈  


我自己影架   勁無聊 


 再黎黑白 mode  


唔知乜 mode


懷舊 mode 


睇到暈 mode   哈哈



個海好似發光咁  


 好神秘咁


再 zoom 近 d 影 


人同狗   都要抖




呢日未完架

沒有留言:

發佈留言