2015年5月10日星期日

好客村 @ 大埔 ( 10-MAY-2015 )

27 個人坐兩枱   每枱叫 16 個餸   好在 d 後生有食力   真係清得哂架   勁


琵琶豆腐 x 2


生炒排骨 x 2


椒鹽白飯魚 x 2 


粟米斑塊 x 2


釀豆腐 x 2


鐵板馬拉盞炒通菜 x 2


蒜蓉炒菠菜 x 2


東江雞 ( 半隻 ) x 2 


蒜蓉炒菜心 x 2 


秘制手指骨 x 2 


燒鵝 ( 例 ) x 2


鐵板炒肉片 x 2


啫啫雞 x 2 


梅菜扣肉 x 2


京都肉排 x 2 


涼瓜炒牛肉 x 2


母親節蛋糕 x 2   


兒生女比母親節利是我呀   佢好多時都好花心思買禮物比我地 d 長輩架   哈哈


( 10-MAY-2015  SUN )

今朝無番教會呀   因為下個星期又開始番主日學   又要好早起身   所以想今個星期日比自己抖抖呢 ~

10 點幾就自然醒喇   沖埋涼就落去食早餐   等咗成 20 分鐘   之後好彩追佢地咋   原來我地張單唔見咗   唔怪得啦   無理由隔離枱遲過我地黎   但反而佢地有得食先家嘛 ~


食完都差唔多 12 點   講明食完去扭蛋   哈哈   估唔到有新 chopper   仲要係 $5 隻   咁尋日扭 係 $10 家嘛   有 d 心痛   嗚嗚   所以要再扭   仲爭 1 隻綠色就有全套   所以一陣會再比自己扭 $20   有就有   無就算數   $5一隻唔係咁捨得   嘩哈哈哈 ~


Hello Kitty 毛巾仔都係 $1   其實我想扭個袋仔   估唔到里奧大人話鍾意   因為可以裝幾隻公仔出去影相   我話無問題   最緊要啱用   不過到時你唔好驚人望住你就得喇   嘩哈哈


真係無諗過咁平   我想買嘅最平都要 $90   不過就係大隻 d 嘅   同埋唔係鎖匙扣囉   我覺得佢好似朱仔   所以好鍾意佢   不過里奧大人話根本唔似   咩都話似朱仔   哈哈   



扭咗咁多   真係扭夠喇


1 點幾出門口   即去扭蛋   實在太感恩   終於比我扭到綠色 chopper   仲要係兩隻添 ~

成個環保袋都係蛋殼   


今日約咗里奧大人屋企人 3 點去掃墓   所以我地坐 619 去上環   無諗過會塞車囉   所以要即去食嘢喇   唔係會遲到   不過去到佢地都未齊人   差唔多 3 點半先出發呢 ~

如果 chopper 唔係鎖匙扣就更好   可以剪咗條繩   但仲有個扣都係唔好睇   要認真 d 再搵 公仔先    


干炒牛河


鹹牛肉蛋治烘底


坐的士上去   掃完墓又坐番的士去港澳碼頭   跟姑奶車去大埔   之後我同里奧大人去咗大埔廣場行咗陣   6 點半就到客家村喇 ~



食到 8 點幾就走喇   我同里奧大人坐 74X 番九龍灣   今晚落雨   所以要半個鐘先出到九龍灣   唔係就仲快呢 ~

9 點半就番到屋企   即沖涼喇   因為好攰 ~

睇下電視睇下雜誌   11 點都瞓到   所以即瞓喇 ~
  

沒有留言:

發佈留言