2015年5月31日星期日

吉野家 @ 九龍灣 ( 31-MAY-2015 )

我要濃湯底   咁依家有得無限 refill 澴湯底   好好呀呢   但加咗佢地嘅濃湯底之後   就當堂無哂味囉   我同里奧大人講話根本只係有顏色嘅水   哈哈  


里奧大人話 d 飯好林   對我黎講係爛飯啦   哈   但以前吉野家 d 飯係珍珠米好好食架喎     


( 31-MAY-2015  SUN )

今朝要番主日學   所以 8 點半起身   但其實我尋晚瞓唔好   唔想番架   懶床 10 分鐘之後都係決定番   唔想成日咁多籍口咁 ~

海棉寶寶真係好得意喎   成日笑   不過佢對手有 d 問題   要搞搞佢先得   哈哈    




好在今日番主日學咋   因為我換完衫   一開機就收到 whatsapp 問我可唔可以幫手做司事   咁無問題啦   反正我都番崇拜   但就要即刻換番斯文衫呢   哈 ~

食完早餐番屋企抖陣先   之後就番教會喇 ~

崇拜完畢之後就去買嘢   番屋企嘢去舖頭   諗住去姑奶屋企整嘢先   點知原來佢已經到咗酒樓   又要行番番轉頭   哈 ~


鯪魚球係五千年不變嘅點心     



呢個點心拚盤   仍都係五千年不變  


我唔知叫咗拚盤   所以叫咗潮州粉果  


佢都叫咗叉燒包   重覆哂   唉  


飲到 3 點就去姑奶屋企整嘢   之後去埋舖頭拎嘢就番屋企喇 ~

番到屋企已經 4 點   里奧大人做公司嘢   但我勁眼瞓   所以試下 me 埋眼   睇下瞓唔瞓到   估唔到瞓到 5 點先醒   我喺梳化瞓嘛   里奧大人驚我冷親   所以幫我冚被   其實我都醒咗架喇   最搞笑里奧大人以為佢整醒咗我   同埋唔知我原來瞓咗  因為我無鼻寒聲喎   佢好衰架   成日話發夢聽到獅子老虎咆哮   一係就話個場境好嘈   聽唔到人地講嘢   點知原來佢係瞓瞓下跌咗耳塞出來   果 d 咆哮係我 d 鼻寒聲呀   都唔知係咪真係咁誇張   哈哈 ~

6 點半出去食嘢   其實唔餓   但又勁想打邊爐   不過佢又唔想打   咁去吉野家囉 ~

食完去商場拎埋 head phone 就行陣   之後番屋企 lu   今晚唔徑步喇   因為超級焗熱 ~

沖埋涼   食埋生果就睇電視   11 點幾瞓 lu ~     

2 則留言:

  1. 海棉寶寶真係好得意喎 - 笑口常开,好菜自然来!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 咁我都要成日笑口常開咯 ~~~~

      刪除