2015年5月5日星期二

韓式辣雞翼 + 蛋炒飯 + 唐生菜 ( 5-MAY-2015 )





( 5-MAY-2015  TUE )

好感恩尋晚瞓得好好   隻眼終於唔痛喇 ~

不過里奧大人反而瞓得唔好   話喉嚨成日有嘢 click 住咁   唔知係咪食咗芝麻糊呢   所以佢晏小小先番工 ~

一個人就好快搞掂   7 點 55 分就可以出門口 lu ~

今朝 8 點 13 分落車   咁啱 8 卦 whatsapp 問我喺邊度食早餐   真係整定   我地好小何會咁早到餐廳 ~


忙呀   半朝都無上網   仍都係好小何   哈哈 ~

食完 lunch box 都唔出去行 lu   因為條街好焗熱 ~

早餐食唔哂 d 蛋   做埋 lunch box 都唔錯


又係忙下停下咁   所以眨下眼就放工   番到屋企都即開機洗衫   之後浸菜醃雞翼   抖多陣都煮飯 lu ~

7 點半搞掂   咁啱里奧大人放工   咁我都唔等佢喇   因為有 d 餓   哈哈 ~   

是日懶餐 - 韓式辣雞翼 + 蛋炒飯 + 唐生菜

韓式辣雞翼 - 阿齋之前教我整架   今晚終於試啦   佢話佢煮嘅時候落 2 湯匙韓國辣椒醬   佢個 frd 唔食得辣都食到   強調話唔辣架   不過我都係驚太辣   所以落 1 湯匙   里奧大人話好辣呀   我就覺得 ok   真係好彩落 1 湯匙咋   哈哈 ~     

蛋炒飯 - 今晚超級勁開心呀   因為今次炒飯居然無痴底呢 ~   

唐生菜 - 之前買咗 2 斤   今晚要食埋喇   呢兩日又唔駛煮飯   唔想留到星期五先食   雖然 d 菜係擺落蔬菜格   但都一樣濕濕地咁嘅   嗚 ~

今晚落下雨又停下雨咁   所以都唔徑步喇   沖埋涼就食蘋果   之後休息   睇埋新聞就瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 韓式辣雞翼 - yummy So handsome-u upgraded to Queen of Chicken Wing. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 做雞。。翼皇后 ?! 我唔要呀 哈哈 ~~~~

      刪除
  2. 做鸡都给你念到,笑q c左:)

    回覆刪除