2015年5月11日星期一

燒汁焗雞翼 + 蝦仁魚片炒麵 ( 11-MAY-2015 )




冰姑買比我嘅蒜蓉辣椒醬   好在唔太辣   呢隻味道似喺 Burger King 食果隻   估唔到終於可以食番個味道喇   勁開心   多謝打令 


( 11-MAY-2015  MON )

又唔係咁好天喇噃   今日都應該會落雨架喇   因為天氣實在太焗熱呢 ~

餓呀   所以食芝腿治   之後 8 卦又黎埋   好在無遲到   哈哈 ~


做埋 report 又做下停下   好快又到 lunch time ~

今日叮超力米   勁好味   下次帶埋 d 龍蝦丸   感覺豐富 d   哈哈 ~

好嘢   做完哂嘢就同 8 卦睇團   不過無嘢啱   慳番 ~

家姐放工打黎   話香港係黃雨   搞笑   我喺香港都唔知   不過最邪係今朝我先問里奧大人   我着緊泰國買果對鞋洗唔洗得   之後我又答番自己   泰國成日都落雨   應該都洗得啦   咁中哂啦   成對鞋濕哂呀   真係唔洗唔得啦 ~

其實唔想去街市   不過想煮炒麵   咁就去街市啦 ~

番到屋企抖陣   諗住 7 點 15 分煮飯   咁啱里奧大人打黎話放工   咁可以一齊食 lu   反正今晚都唔出得去徑步 ~    

是日晚餐 - 燒汁焗雞翼 + 蝦仁魚片炒麵  

燒汁焗雞翼 - 炒麵有蝦同魚片   諗住唔焗架喇   但解凍咗就照焗啦 ~    

蝦仁魚片炒麵 - 見到食譜整馬來炒麵   所以即想煮炒麵囉   最煩係拻蝦殼同挑蝦腸   下次都係唔好喺星期一煮   星期一要煮 d 超勁簡單唔駛煩嘅   哈哈 ~      

食埋就洗碗   諗住落去三聯睇旅遊書   不過又未諗定去邊   所以都唔出去喇 ~

沖埋涼就熨 2 機衫   之後就食生果同抖下喇 ~   

媽咪買 d 車厘子好鬼酸   慘  


好鬼攰   11 點即瞓 ~ 

2 則留言: