2015年5月26日星期二

茄汁豬扒意粉 + 腐乳玻璃生菜 ( 26-MAY-2015 )




( 26-MAY-2015  TUE )

嘩   做咩事呢   已經一覺瞓天光   但都覺得好攰咁嘅 ~

頂唔順   要飲咖啡   但飲完又唔覺好精神喎   哈哈 ~


做埋 report 就 hea 過   我簡直完全唔想郁呀 ~

其實唔落街買嘢食   但真係勁唔想洗嘢   所以最後都係買嘢食番菇場食   慢慢食勁嘆呀 ~

好鍾意食椰菜絲炒米粉   今日忍唔住叫魚肉燒賣喇   今次好味喎   煙煙韌韌   之後係好粉架   咁實在太好喇   下次可以再食   哈 


Oh nooooo   點解咁攰架   好在無話唔想煮飯咋 ~

放工去街市買餸   咁買生菜嘅時候   檔口阿姐請哂買嘢嘅人食牛奶蕉   拻埋皮喎   咁我話唔食喇   但企我隔離嘅阿姐就等埋阿姐拻完就即拎比我食   咁食啦   好在細細隻   唔係企喺度食蕉都幾古怪   哈哈 ~   

買咗瓜菜再加哈蜜瓜   真係超級重   但又要幫里奧大人買麵包   行黎行去超級攰呀   番到屋企原來已經 6 點半   想抖都唔得添 ~

番到屋企預測好晚餐就開機洗衫喇   咁煮到咁上下   差唔多 7 點半里奧大人打黎話放工   咁我都可以抖陣先煮喇   因為可以同佢一齊食呢 ~

是日晚餐 - 豬扒意粉 + 腐乳玻璃生菜 

豬扒意粉 - 今次買 4 塊薄豬扒   再加咗 3 色椒墊底   但其實意粉得一碗   因為我今晚其實唔餓   想食菜多 d   但都食唔哂   可以帶埋做 lunch box   唔駛落雨濕濕落街買嘢食呀 ~       

腐乳玻璃生菜 - 我都幾鍾意食腐乳   但呢 d 醃制嘢又唔可以食咁多   所以想食嘅時候就會買生菜   哈哈 ~

今日無啦啦發覺自己手背凸咗一粒嘢   唔知係咪筋發炎呢   又可能係粉瘤   因為唔痛   咁頭先同里奧大人講   佢番屋企第一時間即睇我手背   算佢掛心啦   之後又係咁幫我摔   同埋叫我唔好拎咁多重嘢   之後一定會加多句 " 成日打機 "   次次手痛都話打機   我依家都唔係打好多之嘛 ~     

搞掂哂就即沖涼   食埋生果   睇陣電視   11 點幾瞓 lu ~ 


 

沒有留言:

發佈留言