2015年5月6日星期三

Outback Steakhouse @ 紅磡 ( 6-MAY-2015 )

黑糖包 ( free ) - 家姐同表妹話今次個包好熱   但我話次次都熱架啦   佢地話唔係架喎   咁我咪好好彩   哈哈 


肉眼扒配蟹腳配雞味飯 + 甜焗薯 ( $298 ) - 叫家姐食哂 d 蟹腳   我同表妹都唔食蟹   表妹話雞味飯好好味   我一睇就話好林 pat pat   好奇怪點解會鍾意食   因為佢鍾意食紅薯粉   煙煙韌韌嘢嘛   之後佢話今次 d 飯好林   平時食開唔係咁    


雞肉拚燒蝦寬條麵 ( $148 ) - 個 Parmesan cream sauce 都幾好味   不過呢碟意粉份量好小   表妹都話呢間嘅份量係小 d        


肉醬味肋骨土雞翼拚盆 ( $96) ( 自製烤肋骨 + 香辣炸雞翼 + 香脆薯條混芝士 ) - 最鍾意食拼盤   d 肋骨好多都骨肉分離   所以吉下吉下得番條骨唔出奇丫   咁表妹見到有條肋骨喺碟度   佢問係咪我食完放番落去   真係痴鬼線啦   嘩哈哈哈哈   我點會咁核突呀   


d 薯條都唔多芝士醬嘅   我見銅鑼灣果間好多架   呢間 Outback 真係麻麻地    



( 6-MAY-2015  WED )

天氣又開始潮濕兼翳焗   最驚就係呢 d 天氣   真係企喺度都已經出汗   oh no ~~~~

早餐又食番菠蘿油   聽埋 "江湖傳聞" 先食啦   點知塊牛油溶哂   我覺得無咁好食 ~


菇場唔太忙   希望今日都係咁啦   仲有相未 load 好   所以想快 d 整哂   唔想好似日日都整咁   好悶   哈哈 ~

今日又好開心呀   d 同事話我 d 炒飯好靚   好似喺街買果 d 咁   同埋好香喎   但我又聞唔到囉   不過佢地食 d 餸又超級清   所以見到我 d 雞翼咪覺得好好味咁囉 ~

我鍾意擺到整整齊齊   同埋我唔會將個 lunch box 放喺手袋入面   我 d 男同事嘅 lunch box 一係好似打風咁   一係就 d 飯餸迫埋一面   女同事果 d 都係好整齊嘅   所以一開就知邊 d 係男邊 d 係女同事架喇    

無啦啦勁眼瞓   今晚仲約咗婆婆到剪髮表妹食飯   所以頂唔住要飲杯中國茶   飲完真係精神 d 呢 ~

放工即走   搭 5C 巴士   估唔到只係幾個站   我 5 點 45 分上車   6 點唔夠就到紅磡   咁我喺落山道落車啦   可以行下當運動   不過條街超勁焗熱   都有 d 後悔點解要咁做   哈哈 ~

估唔到剪髮表妹 6 點 15 分 whatsapp 話到咗紅磡   咁我約埋佢一齊去婆婆屋企喇 ~

佢又係超勁愛零食   所以叫我陪佢去卓悅買零食   佢送咗包 mix nuts 比我   又送咗包出前一丁海鮮杯麵薯片比家姐   算佢啦   哈 ~


買完都差唔多 7 點   要上婆婆屋企喇 ~

咁家姐又未到   所以我地落去金坊搵位先   要等一張枱   所以叫婆婆同工人等住先   我同表妹要去換番包炸魚皮   死嘢啦   揀咗包漏氣   穿咗個窿仔架   所以一定要換囉 ~

之後見到家姐喇   咁一齊行去金坊   但仲要等   咁我地話唔等咯   紅磡好多嘢食嘛   去第度好過 ~

諗住食韓菜   原來婆婆同阿姨成日食   咁去番 Alfafa 啦   因為原本就係去呢間   哈   但無咩人食   所以去 Outback 喇   好感恩啱啱有人走   我地即刻有位喇 ~

真係丫   里奧大人又 7 點 15分放工   我次次約人食飯   佢都係早咗放工   係咪咁邪呀 ~ 


食下傾下都 8 點幾   本來想食甜品   但表妹話飲咖啡   我話咪搞   同埋婆婆又唔飲咖啡   之後婆婆講話有間雪糕好味   有爆谷同埋唔知咩咁   咁我地就話去食雪糕喇   不過婆婆頭先講咗 2 間雪糕屋   我地以為有爆谷係呢間添   所以先食   食食下先問婆婆   點解無爆谷嘅   佢話唔係呢間   哈哈   咁唔緊要啦   下次再食過囉 ~

香蕉船 ( $59 ) - 無糖草莓都似山渣味   中間唔記得係咩味 lu   最右係杏仁唔知咩   味道似繽紛樂   不過好鬼甜   最後食剩咗個杏仁唔知咩  


食完就送埋婆婆番屋企   我地就走喇   陪表妹去 7 仔買嘢飲   佢喺凍柜拎支綠茶出黎   咁我好順手關門啦   點知佢無啦啦又伸個頭入去睇幾錢   爭 d 一嘢拍瓜佢   個價錢牌又係奇怪   攝到好入好難睇   但家姐就話表妹仲奇怪   點會拎住出黎先睇價錢   哈哈 ~

家姐同表妹行同一方向搭車   我就去另一方向   諗住搭小巴   但我係第一個上車   又唔見有人排隊   所以即轉搭巴士喇   好在等咗一陣就有 15 號咋   感恩感恩   因為條街好鬼焗熱   好辛苦 ~

9 點 45 分上車   10 點 10 分就番到屋企   又好快喎   同里奧大人傾咗一陣就即沖涼喇   頭先真係行到流哂汗   哈 ~

攰呀   所以 11 點 15 分就瞓   我唔想又 11 點半先瞓   雖然 15 分鐘唔係好多   但起身果下好有分別架 ~

沒有留言:

發佈留言