2016年4月10日星期日

大眼雞 + 蔥油菜心 + 蕃茄薯仔排骨湯 ( 10-APR-2016 )




( 10-APR-2016  SUN )

今朝 9 點半起身   食完早餐   番屋企抖陣就番教會喇 ~




1 點黃雨呀   不過天氣報告都講明呢個星期都會狂風雷暴   真係聽完都無哂 Mood   哈哈 ~

里奧大人做公司嘢嘛   咁我熨 2 機衫啦   之後再執下嘢   差唔多 2 點半佢無啦啦話沖杯貓屎咖啡   咁好啦   唔係又擺到過期㗎喇 ~

家姐陪完媽咪飲茶就落嚟泰昌買蛋撻   奇怪佢做咩唔話我知   原來佢驚我出咗街   特登番九龍灣食一齊食下午茶喎   咁我話如果我出街   我一定唔同佢食啦 ~

3 點一齊食下午茶   好在家姐嚟咗咋   可以幫我飲杯熱飲   同埋 Share 個餐   因為我未餓呀 ~



里奧大人食完就番屋企做公司嘢   我就送埋家姐搭巴士   之後就去街市買餸喇 ~

番到屋企已經 4 點   我話點攰都要滾啖湯佢飲   對佢實在太好喇   之後話如果我死咗   我都唔會比你咁長命呀   之後我都忍唔住大笑   佢就笑到黐咗啦   話我實在太毒喇   哈哈   因為我係講完我死咗之後   隔咗陣先再講   佢話諗住話叫佢活得開心之類啦   點知唔係   哈哈 ~

開埋機洗衫就執嘢   5 點幾開始滾湯同蒸魚   6 點半可以開飯喇   今晚只食餸同埋湯渣   唔好嘥嘛   就咁食都超級飽呀 ~

是日懶餐 - 大眼雞 + 蔥油菜心 + 蕃茄薯仔排骨湯 

大眼雞 - 媽咪之前比㗎   拿拿聲清咁 1 條先 ~

蔥油菜心 - 我覺得加埋啲甜豉油就好味好多   生抽比較鹹 ~ 

蕃茄薯仔排骨湯 - 4 個蕃茄 + 1 個薯仔 + $15 肉排   成個湯都好甜 ~    

搞掂哂都 8 點幾   沖埋涼就抖喇 ~

睇多觶電視   11 點幾都瞓 lu ~   

2 則留言: