2016年4月12日星期二

翠河餐廳 @ 官塘 ( 12-APR-2016 ) + ( 13-APR-2016 )

粟子燜滑雞煲


中式牛柳 - 搵笨嘅   係大家樂早餐果啲牛扒之嘛
 

( 12-APR-2016  TUE )

今朝好凍咁喎   又要着番件抓毛有帽 One Piece   本來想着多件冷外套   但又好似好誇張咁   所以唔着喇   最多雙手插袋保暖   哈哈 ~

今朝里奧大人喺九龍灣見客   所以又陪我食早餐喇   好開心呢 ~



菇場唔忙   做下自己嘢咁囉 ~

Lunch Time 好快又到   菇場實在太凍   所以我都要食熱嘢   諗住行陣   但又落毛毛雨   加上又好鬼凍   我覺得好似冬天咁呀   最後都係買酸辣米線番菇場食算喇   食一半已經唔想食   可能唔餓   同埋有啲厭   哈哈   但無理由咁嘥家嘛   咁慢慢食囉   食咗大半個鐘   由好熱變到凍哂   哈哈 ~



凍呀凍   真係凍到有啲頭痛   加上又眼瞓   勁想番屋企   哈哈 ~

終於放工   今晚同媽咪 家姐食飯   咁我上媽咪屋企先 lu   但真係好鬼攰   我居然瞓着咗呀   應該瞓咗 20 分鐘   一醒已經係 6 點 45 分   之後家姐話嚟緊   咁我哋都出發喇 ~

食完就同家姐去萬寧   之後番媽咪屋企   坐到 8 點半就走喇   勁攰   想早啲番屋企休息 ~

今晚里奧大人 7 點先見完客   佢去唐記買飯盒番屋企食   之後又喺泰昌買咗 3 個蛋撻   話買 2 送 1 好抵喎   留番 1 個比我食   好到呢 ~

我番到屋企抖陣   食埋蛋撻即沖涼喇   睇多陣電視   10 點半即入房瞓   呢排好鬼攰   10 點已經開始眼皮 Dup 哂   但好衰㗎   試過入房瞓又瞓唔到   可能未係瞓覺時間   所以次次等到 10 點半先入房   反而就即刻可以瞓到呢 ~


( 13-APR-2016  WED )

今朝勁反胃   應該今日嚟料㗎喇   呵呵 ~

早餐食芝腿治   無咁油膩 ~



菇場忙下停下   之後真係每月一到   個肚唔痛   但有少少唔舒服   所以都係食定止痛藥   再敷暖水袋   勁正呀   哈哈 ~

Lunch Time 又瞓唔到   但想有啲熱嘢暖暖肚   所以沖咗杯芝麻糊   夠哂飽肚 ~

仍然忙下停下   勁想瞓添呀   之後又嘔   好在今次唔勁   同埋無之前咁辛苦   唔知係咪呢排成日飲杞子龍眼茶呢 ?!  

放工即去睇醫生   今次睇新醫生   感恩登記連睇只係 20 分鐘   可以早啲番屋企嘛 ~

沖個超勁熱水涼   之後就 Hea 等里奧大人   佢 7 點放工   不過我無胃口呀   所以佢話番屋企煮丁丁 ~

感恩   真係無之前咁劇痛   同埋雖然嘔咗幾次   但都無話好辛苦   係咪都想嘔咁   起碼我今日可以番到工呢 ~

個人真係好攰   所以今晚 10 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言