2016年4月11日星期一

太興 @ 九龍灣 ( 11-APR-2016 )

金華火腿砂窩雲吞雞 $108 ($68) - 我覺得好油囉   同埋啲雲吞皮浸到腍哂   完全唔掂


魚香茄子肉鬆煲 $75 ($57) + $19 轉餐 (白飯 + 飲品) - 雖然好惹味   但又係好油呢


回味菠蘿咕嚕肉 ($59)


( 11-APR-2016  MON )

尋晚瞓得勁唔好   去咗 2 次廁所   唔知係咪飲咗湯呢 ~

雖然瞓得唔好   但都 OK 精神   唔係走肉行屍咁款 ~

今朝里奧大人去北角見客   所以陪我食早餐   開心開心 ~



菇場忙呀   勁充實   好快就 Lunch Time   但唔太餓   所以食麥皮算喇 ~

忙到 3 點左右就搞掂哂   可以抖下 lu ~

里奧大人又要去官塘見客   之後再去睇牙醫   今次最後一次去牙醫度喇   我完全都唔知佢做過啲咩添   只係知道要杜牙根   但呢個醫生唔掂啦   姑奶仲話好掂好掂   我都同里奧大人講咗啦   話姑奶話好就即係唔好   因為佢覺得好就=全宇宙最好   但佢只係睇個呢個牙醫咋喎   都無同其實牙醫比較   咁點為知好好呢 ?!   同埋我上網睇過話呢個牙醫唔掂家嘛   但里奧大人又無時間搵其他牙醫   咁先睇呢個   之後另一個姑奶都話呢個牙醫唔掂呀   所以叫里奧大人唔好再信姑奶講話乜好乜好喇   哈哈 ~

我好攰呀   又頭暈   同里奧大人講話出去食   同埋尋日見到太興有驚喜價好似好抵   所以去太興食呢 ~

里奧大人同我同步番屋企   咁放低啲嘢就去太興喇   6 點去到就啱啱係晚市時間   今晚早啲食早啲休息 ~

食完行個大運就番屋企喇   無啦啦搞肚痛   都應該係油得滯㗎喇   次次都會咁呢 ~

沖埋涼就打機   食埋生果就休息喇    里奧大人就繼續做公司嘢   做到成 10 點呀   佢沖埋涼抖陣   我自己 10 點半就瞓先喇   因為覺得好凍又好攰呢 ~

2 則留言:

  1. 砂膽雲吞笠..今日做野係咪慢吞吞先? 哈哈
    太興6點都有折? 點解既? 係啦! 太油我都唔得架~會腸抽筋
    牙醫真係好睇個人~同埋睇牙海鮮價囉~我地有時都會上網八
    睇下本區有咩醫生好架~睇埋人地寫評語~加上我都想係附近睇婦科
    話晒租金都平過TST..如果服務好又睇得好又平D~唔駛出去睇囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係都要露三點笠 妳好~~~~
      我做嘢效率不嬲都好快 妳係咪SEND錯留言比我呀?!
      太興6點先係晚市呀 我地叫果D係驚喜價嘅餸 係晚市先有得食呀~
      我都無話有折 @@
      但食完呢餐之後搞肚痛 都唔敢再去食呀~
      無錯 我朋友話有幾何睇牙醫 所以價錢實係貴 哈~
      我睇咗評語先架 如果70%唔好嘅話 都唔駛去睇lu~
      其實喺本區睇就最好 唔駛下下出去
      最好係放工之後都睇到添呀 咁唔駛請假 計到足呀呢 哈哈~

      刪除