2016年4月19日星期二

咖哩魚蛋魷魚 ( 19-APR-2016 )



( 19-APR-2016  TUE )

尋晚瞓覺   成日覺得有人摸我   所以今朝問里奧大人係咪佢成日摸我啦   佢話因為驚我凍喎   我話下次摸人細力啲啦   摸到人醒哂   哈哈 ~

早餐無咩胃口   食奶醬多算喇 ~



菇場又係忙下停下   咁都好   坐喺度真你好悶   哈哈 ~         

Lunch Time 出去行陣   條街凍到呢   所以都唔行咁耐喇   買完嘢食就即番菇場 ~


好快又放工   今晚直接番屋企   爽 ~

今晚真係凍呀   又勁大風   好似打風咁   咁啱我預咗今晚拖地   拖完都唔出汗呀   但就好攰囉   哈 ~

執埋 d 嘢就抖陣   里奧大人 8 點先放工呀   餓到我呢   好在之前煲定水   居然番到九龍灣先記得打比我   好在都淥得切意粉   佢番到嚟    就有得食 ~      

是日懶餐 - 咖哩魚蛋魷魚

咖哩魚蛋魷魚 - 想食好耐喇   同埋之前又買咗幾包田師傅咖哩醬   唔想又擺到過期   但我就勁懶囉   就咁煮魚蛋 魚片頭 魷魚同薯仔咋   下次都係煮雞肶好啲 ~            

搞掂哂都 9 點幾   即沖涼喇   之後睇電視   依家睇 Viu 99 台   估唔到都幾好睇   呵呵 ~

其實攰   但又唔眼瞓囉   唔知係咪飽得滯   所以又 11 點半先瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言