2016年4月23日星期六

叙苑粉麵茶餐廳 + 滿記甜品 @ 九龍灣 ( 23-APR-2016 )






( 23-APR-2016  SAT )

今朝差唔多 8 點起身   要快手快腳搞掂出門口   感恩去小巴站即有車呢 ~

早餐食豬扒包   今次好大塊豬扒   所以好飽 ~



菇場唔忙啦   忙都唔願做呀   哈哈 ~

放工就約埋里奧大人去德福買湯包   之後行到 2 點幾就食嘢 lu ~


已經叫少飯   但都一樣好多飯囉   咁我食咗幾啖飯先嘛   之後里奧大人就將啲飯分開一半   我話我已經食咗幾啖喎   要佢食番多啲   之後佢喺度奸笑   真係當我傻呀   哈哈



食到超級超級勁飽   之後去 MP 睇生果   估唔到 1/4 個馬來西亞西瓜做特價   只係 $14.9   即買啦   之前 1/4 都要成 $30 㗎   但確實又真係清甜又多汁嘅   不過我唔食得囉   太涼好易頭暈 ~

師傅 3 點打話半個鐘頭後到   好在買哂嘢啫   尋晚明明話今晚 5-7   之後就話 4-6   真係好在預咗今日係裝冷氣   唔會行得遠   唔係就趕頭趕命咁囉 ~

執好哂啲嘢   師傅就到喇   整咗大半個鐘就搞掂   之後到我清理現場   咁順便又抹下櫃   執下嘢咁啦 ~

之後家姐打嚟話頭先有個 Whatsapp 話 "明天會和婆婆一齊探媽咪"   佢以為係我   奇怪點解會咁講   話其實原來係阿姨嚟嘅   佢再講唔知咩   但佢係串緊我   之後佢又話尋晚約咗朋友比嘢佢   佢差啲唔記得   我話落 Reminder 囉   佢話落咗都唔記得   我話咁妳自己落完 Reminder 都要自己記住   唔可以依賴電話家嘛   之後佢話慣咗 Reminder 就唔會自己記住   我話我唔會咁囉   之後佢問我聽日係咪探唔探媽咪   我話唔探喇   佢細細好串嘅語氣話: 都估到妳唔會咁好㗎喇   我聽完之後話好啦   拜拜 ~

我慶到即 Whatsapp 比冰姑   因為我知我就嚟爆燈   之後我喊呀   同里奧大人講話家姐咁講我呀   佢聽到都覺好 "銀" 耳   而我都覺得佢唔開心   因為佢知我好緊張媽咪嘛 ~   

我話佢哋個個都當我衰人   因為咩都唔比媽咪食   其實亂比佢食嘢叫對佢好   所以我同里奧大人講話今次絕對對佢哋死心喇   佢哋之後再食咩   我唔會再理   問我想食咩嘅話   我會話媽咪想食咩就叫咩   我唔會理   入醫院就入醫院啦   唔關我事 ~

次次我叫媽咪郁多啲   就話媽咪腎唔好   呀姨話腎唔好都攰   我話呀姨係咪醫生呀 ?!   醫生都話媽咪懶呀   要郁多啲   基本上醫生話得妳懶   妳都好勁   醫生通常用詞係好正面家嘛   就係睇妳啲進度記錄   無理由會無進展   叫佢行慘過攞佢條命咁   人哋先咁講咋 ~   

里奧大人知我成日為媽咪擔心又勞氣   佢同我講話   妳哋嘅方向唔一致   一定係鬧交收場   佢話唔好為媽咪而傷感情   我話佢同阿 mi 講嘢係一樣   所以我都知點做   我話其實最麻煩係媽咪   好在依家佢只問家姐食唔食得   家姐話唔食得   佢都照買   家姐就激氣   咁都好  唔好煩我 ~

之後我話我對媽咪唔好嘅話   我唔陪佢覆診啦   唔上網搵資料食咩對腎唔好啦   媽咪一話想食啲咩   我同里奧大人即上網睇下好唔好   好似花生合桃咁   上網睇資料仲要睇埋包裝有無 Sodium 成份㗎   唔係一話食就買囉   而佢自己從來無陪媽咪覆診啦   但就會陪姐夫覆診   車出車入   又唔見妳咁陪媽咪 ?!   我都唔話佢啦   媽咪入咗 2 個幾月醫院   我印象當中姐夫只係探過媽咪 1 次   因為佢哋約咗朋友食飯   比我感覺係順便探埋媽咪   住咁近都唔探媽咪   有無話佢唔好呀 ?!   好多嘢我唔講出嚟咋 ~

一路抹嘢一路喊   但咁都好   今次終於心淡   我同里奧大人講   個伴原來真係咁重要   陪我走每一段路   真係要有佢扶持   唔係我真係唔掂呀   嗚嗚 ~

今晚要去舖頭幫手   所以里奧大人 6 點就瞓一陣   唔知係咪喊完嚟   我差唔多 7 點都好眼瞓   所以喺廳度瞓咗半個鐘呀   瞓完就好精神喇   哈哈 ~

出去食嘢   我話想食炸魚皮   咁去叙苑喇 ~

里奧大人話喉嚨有啲唔舒服   所以食完就去食芒黑白   佢幾次食完都話喉嚨舒服咗啲   唔知係咪椰汁清熱關係呢 ?!

番到屋企拎埋啲嘢   再去買芒黑白比姑奶就打的去舖頭喇 ~

9 點到   姑奶 11 點半走   佢走咗之後   反而做得更快   因為佢係咁叫里奧大人依樣點嗰樣點   叫到我到煩埋   哈哈 ~

搞掂哂都 2 點半喇   即打的番屋企喇   沖埋涼抖陣   差唔多 3 點先瞓呀  ~

沒有留言:

發佈留言