2016年4月14日星期四

油雞飯 + 叉鴨飯 (外賣) @ 屋企 ( 14-APR-2016 )




( 14-APR-2016  THU )

今朝 8 點 50 分起身   打番菇場請病假就繼續瞓番 lu ~

尋晚個肚都痛㗎   扯住扯住   所以都瞓得唔好   但好在唔駛沖熱水涼   唔係仲攰   哈哈 ~

瞓到 12 點幾諗住醒   但又想瞓    之後一瞓就瞓到 2 點半   感覺到呢 2 個鐘係熟睡   勁正呢   所以一起身都好精神   好感恩個肚唔痛   最開心係居然肚餓呀   好在里奧大人尋晚買咗朱古力卷蛋番嚟   我可以食一件頂肚呢 ~

之後睇電視同睇雜誌   再開機洗衫   我覺得呢下最勁   有精神做埋呢啲嘢   哈哈 ~

今日里奧大人全日喺出面見客   之後佢 6 點幾打嚟問我餓唔餓   我話都餓呀   佢話咁唔行 Fair   快啲買嘢比我食   好難得我話餓呀   哈哈 ~

里奧大人見我咁好胃口就最開心呢   之後再拻橙比我食   但我真係食到先勁   可能真係好餓   尋晚無食嘢嘛 ~

我同佢講話頭先開機洗衫   佢話真㗎 ?!   佢都無諗過我有精神開機洗衫嘛   希望之後嘅每月一到會越嚟越舒服啦 ~

10 點半瞓   個肚有啲扯住痛   不過都接受到   但如果唔痛就更好啦   哈哈 ~

2 則留言:

  1. 一舊雲笠..依次乜乜幾好呀! 記得繼續少凍飲呀
    我同你都似呀~乜乜前一日真係攰到呢..好異常咁攰
    攰到要小睡+完全唔想做野果隻~衰到身體仲好似作感咁
    咁就知第2日乜乜了! 唔痛=身體好左架啦! 加油啦!
    揼你個豬肚~等你唔好乜乜再肚痛(哈哈..十足打小人咁)

    回覆刪除
    回覆
    1. 老三 妳好 嘩哈哈哈哈~
      今次感恩呀 呢次乜乜真係唔錯呀 記得喇 唔好飲咁多凍嘢嘛 33
      係喎 前一日係特別特別攰 我就係前一日攰到喺媽咪屋企瞓着呢~
      嘩 我今次係占寒占凍呀 我以為自己發燒添呀 哈~
      笠笠 我希望唔再痛呀 真係好慘 同埋唔想影響工作 真架~~~~
      所以一好天就好想徑步or行山 郁下差好遠呀~~~~
      "揼你個大豬肚 等妳m黎唔好痛" 嘩哈哈哈哈哈
      乜都豬 妳就來痴豬線喇 嘩哈哈哈哈哈哈哈~~~~

      刪除