2016年4月21日星期四

豉汁排骨蒸芋絲 ( 21-APR-2016 )




( 21-APR-2016  THU )

呵   好在對眼唔腫架   不過里奧大人話腫喎   但我真係唔覺喎 ~

早餐食芝腿治   今次啲芝士溶溶地就好味好多呢 ~


菇場又係忙下停下   一望個鐘已經 12 點 10 分   時間過得勁快 ~

Lunch time 去一田買湯包   之後去買車仔麵番菇場食   好耐無食喇   但又唔覺得話好好味咁   哈哈 ~


仍然忙下停下   無啦啦又暈暈地  唔知係咪頭先食咗白蘿蔔呢 ?!

暈下又忙下   又好快放工 lu   呵呵 ~

今晚去街市買餸   買完番到屋企都 6 點 15 分喇   浸完菜就醃排骨   之後煲八珍湯   煲好都 7 點 15 分   唔餓就去徑步啦   不過徑咗 1 個圈之後   驚自己無熄火   所以即番屋企喇 ~

原來有熄火   不過我唔再落去徑步啦   咁飲埋碗八珍湯就預備晚餐 ~ 

搞掂哂就沖涼啦   越沖越熱   心諗唔係唔舒服呀嘛   之後醒起頭先飲碗八珍湯   有當歸嘛   可能有啲影響   咁尋晚又係越沖越熱   原來自己教咗 40 度熱水   之後教番 37 度就舒服喇   哈哈 ~ 

沖完涼就食嘢喇   里奧大人話今晚 8 點 15 分先放工   好在佢依家知道夜放工就會打比我   叫我自己食先   咁我唔駛等佢咁耐呢 ~      

是日懶餐 - 豉汁排骨蒸芋絲  

豉汁排骨蒸芋絲 - 簡單方便   又可以帶埋 lunch box 先正嘛 ~ 

洗埋碗就休息喇   今晚都幾攰   所以 11 點都瞓 lu ~
 

沒有留言:

發佈留言