2016年4月25日星期一

豚肉炒銀針粉 + 蒜蓉菜心 ( 25-APR-2016 )




( 25-APR-2016  MON )

尋晚 10 點半瞓   瞓咗 9 個鐘都係攰攰地   唔通熱氣 ?!

里奧大人話背脊痛   所以請病假   嘩   我都想唔番   不過唔想詐病   呢啲好邪 ~

食埋早餐   飲埋咖啡都啲攰   不過我都鍾意番工嘅   只係成日諗住可以瞓晏啲就好啲咁啫   哈哈 ~



菇場忙忙地   但 10 點幾就有 Free Time 喇   所有大粒唔喺度   勁爽 ~

Lunch Time 出去食粥   之後行陣就番菇場喇   條街好焗熱呀 ~



行行下我打比里奧大人   我叫佢即刻落嚟金姆指   佢好緊張問係咪我已經喺度   我話係呀   之後佢勁大聲勁心急語氣話: 妳又唔早啲講   我依家即刻落嚟   我話依家幾點呀大佬   1 點幾喇   仲坐喺度默默等妳咩   笑鬼死我 ~ 

3 點幾終於落咗場大雨   希望無咁焗熱啦 ~

放工即走   里奧大人 5 點 15 分先有得睇   我話佢起碼 6 點先搞掂   所以我番到屋企   佢都未番嚟呢 ~

咁我即刻滾番熱啲湯   咁佢上黎即刻有得飲   之後佢都留番   叫佢坐多陣就飲湯   早啲飲好   最怕夜晚又要係咁去廁所 ~

里奧大人次次飲完湯都食唔落飯   所以陪佢落去萬寧買奶粉啦   番到屋企就預備煮嘢 lu   咁 7 點半就可以食喇 ~  

是日懶餐 - 豚肉炒銀針粉 + 蒜蓉菜心 

豚肉炒銀針粉 - 之前買咗 1 磅豚肉   原來都好鬼多   所以分開兩次食就最好   今晚我飲完碗湯都食唔落嘢   因為食埋啲湯渣真係好鬼飽   但無理由嘥家嘛 ~ 

蒜蓉菜心 - 頭先我將豉油老抽倒落隻碗度   之後再淋落銀針粉度炒啦   咁有剩豉油   第一個想法就係倒咗去   但又好嘥咁   所以停一停再諗   就比我諗到煮滾啲豉油淋喺菜度   又好味又唔嘥嘢   所以我好羨慕啲人可以見乜煮乜   又將剩咗嘅嘢用黎煮其他嘢    如果我咁勁就好 lu ~

洗埋碗就沖涼   再做埋 Mask 就抖喇   好鬼攰   我覺得對眼皮係 Dup 緊落嚟   但唔想 9 點瞓   哈哈 ~

咁睇多陣電視   真係頂唔順喇   10 點半即入房瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言