2016年4月3日星期日

小夏威夷徑 + 金雞去骨海南雞專門店 @ 西貢 (PART 2/2) ( 3-APR-2016 )

PART 2/2 

3 點 15 分左右行完 lu   出番去寶琳地鐵站   再坐小巴去西貢呢 ~



見到地鐵站標誌就開心喇   感覺好似好快到咁  


3 點半企喺小巴站等小巴   最終都係行番去新都城總站坐車   我地覺得行呢條路仲辛苦過行小夏威夷徑呀   可能攰啦   4 點 10 分到小巴站   5 分鐘後等齊人就開車   等車都用咗 45 分鐘   唉 ~

因為行到半路見到對面去西貢嘅小巴經過   咁即過 Subway 行去小巴站喇   等呀等   等咗 15 分鐘   終於有車   我頂   得 1 個位   咁我話行番去寶琳站啦   勁攰     



勁攰呀   喺小巴度瞓着咗   之後里奧大人都瞓咗   最搞笑佢話起身一望   前面同左邊嘅人都係瞓哂覺   可能全車都瞓緊覺添呀   哈哈 ~ 

5 點左右到西貢   第一件事食菠蘿包   因為上次 6 點已經賣哂喇   咁一路食一路等阿 mi   因為佢話今晚會嚟西貢市中心   不過最後佢都無小巴出嚟   所以轉場去黃大仙   叫我哋唔好等佢呢 ~


好飽呀   之後周圍行下 ~   

去過幾次西貢   都唔知原來有條咁正嘅街道  


好多餐廳   睇下 Menu 正唔正   哈哈     


又再繼續行  


菜檔 / 生果檔 


好多人幫襯 


行呀行


橫街窄巷  




"橫街" 嘅字體好得意



唔知點玩嘅呢 ?! 


行到差唔多 7 點就食飯   食完又周圍行   8 點 15 分就坐小巴番屋企 lu ~


去呢間金雞食晚飯   坐嘅位置好迫   同埋唔夠冷氣   之後阿 mi 話打比我哋都聽唔到電話   我先知原來我哋坐嘅位置係收唔到囉   等我仲 Send 信息添   原來係收唔到   但有時又 Send 到喎   里奧大人係直頭收唔到添呀


金雞二人餐 ($168)
住家靚湯 2 碗 + 飲品 2 杯 - 應該係南瓜湯   好甜呀   又熱辣辣   最鍾意飲熱湯   


滷水汁時菜 


雞油飯 2 碗 ~ OK 啦  


招牌去骨海南雞 (半隻) - 好滑喎 


醬汁就麻麻哋   辣汁唔辣


馳名香煎手剁咸魚蓉肉餅 - 睇食評話好味   果然好味   鹹鹹香香又煎到脆卜卜    


食飽當然要散步啦   同埋里奧大人話咁飽唔可以坐車呢 ~  


我叫里奧大人幫我影後面   感覺望住個海好舒服咁啦   佢話好恐怖喎   我以為話個海黑媽媽啦   點知佢話我好似想跳海咁   哈哈  


我話我一陣又睇 "Do 姐有問題"   里奧大人好大反應話又睇 ?!   仲話我應該接手亞視呀   重播又重播   哈哈哈哈 ~

9 點番到屋企啦   成身立黐黐   真係咩都唔做就即去沖涼喇 ~

真係唔好講笑   今日都幾攰   可以出咗一身汗呀   所以 11 點幾瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 西貢笠..依日真係唔係講笑! 我地都好攰呀!
    你地都行足全日咁滯~西貢既時間都長呢
    個雞睇都覺好正呀~其實我好鐘意食油飯..不過肥d囉
    衰! 見有好難忍口~加上個飯有味又正好多
    依日真係唔好意思~好在最終通知到你地唔好等我地咋
    原來m先生係小巴站既頭位~特登等我地唔駛排隊可以快d上車走人囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 四圍笠~
      呢日都攰架 但真係好想郁下囉~
      隻雞都正架 自己好小煮油飯 所以一定要食油飯呀 哈~
      嘩 唔駛唔好意思喎 反正去開西貢之嘛
      即興呢家嘢 下次我地再玩過 哈哈~

      刪除