2016年4月16日星期六

新之食 @ 官塘 ( 16-APR-2016 )

油渣削麵 ( 酸辣湯底 ) - 油渣完全無炸過 @@


油渣 + 豬潤麵 ( 酸辣湯底 ) - 里奧大人一定叫豬潤   要我補血呀   


生菜 (東坡肉汁)


( 16-APR-2016  SAT )

今朝 9 點幾已經醒 lu   里奧大人又醒埋   所以去食早餐 lu   佢知我鍾意去靚記   所以一起身就話去靚記食早餐   嘻嘻 ~



食完就各自去銀行整嘢   搞掂哂都 11 點 15 分   即番屋企喇 ~   

里奧大人仲勁   差唔多 11 點 45 分先番到黎   之後比份保險嘢我   話送比我嘅禮物   我以為係啲保險資料   點知佢話真係保單黎架   哈哈 ~

今日雖然 off   不過都唔出街喇   喺屋企抖抖算 ~

2 點幾去食嘢   番到屋企抖陣   6 點出發去姑奶屋企   教佢用部抽濕機   原來個裝水柜桶好鬼難開   都無諗過添 @@

美式手撕雞堡套餐   加 $4 轉厚切薯條   兩樣都唔好食囉   手撕雞好鹹   食完好口渴 


唔係好大個之嘛   所以唔信廣告係正常   呵呵   


7 點幾走喇   食埋嘢就去舖頭幫手   9 點幫到 4 點呀   攰到我呢 ~

搞掂哂即打的番屋企   沖埋涼   5 點先瞓呀 ~

2 則留言:

  1. 手撕雞笠..午安好呀!
    小奧真係細心~日日對你已經夠好..仲有為你將來諗定呢
    m記d新野..唔知點解通常都好難食?! 依個我無試呀
    荃灣開左間自助既都唔想試~依家食m記真係唔平!
    同價都太把選擇囉! 依晚幫手幫到咁早..飲埋早茶先返屋企ma

    回覆刪除
    回覆
    1. 六笠琴魔早啦又~
      又讚小奧 哈哈 咁佢又真係對我好好嘅~
      我都覺 M 記新嘢唔好食 之前加塊薯餅就當新嘢 頂佢唔順~
      M 記依家貴哂啦 仲要係越黎越細份 衰格
      所以我話食 Subway 好過~
      呢日做完即番屋企瞓啦 如果真係飲埋茶 妳應該見唔到我架喇 哈~

      刪除