2016年4月17日星期日

吉豚屋吉列豬扒專門店 @ 九龍灣 ( 17-APR-2016 )

吉列豬柳泡菜湯烏冬鍋


( 17-APR-2016   SUN )

今日媽咪工人放假   所以我 10 點都要起身喇   勁鬼攰 ~

沖埋涼就出發喇   買埋早餐同家姐一齊食   佢會開心啲   樣樣食啲嘛 ~


媽咪都係瞓   所以我哋其實真係齋坐齋食就搞掂   哈哈 ~

我堅攰   咁家姐負責買嘢比媽咪食   12 點幾買碗魚蛋麵比媽咪   我哋就唔食喇   仲好飽 ~

打機傾下計偈   工人明明話 3 點番嚟   後尾又話 3 點半   咁是但啦   反正都係坐 ~

媽咪話想飲果汁   咁比盒佢啦   工人話媽咪今朝已經飲咗 1 盒   但媽咪無講   真係衰格   雖然 100 ml 一盒   但都無理由一日飲 2 包啦   口渴就飲水   唔飲就咪飲 ~

咁之後我喺廁所聽到家姐好大聲話媽咪   妳都唔好咁過份吖   原來工人話佢尋日飲咗 5 盒   真係黐線   加上佢有啲腳腫   我咪話囉   有咩事就 Call 平安鐘   唔駛打比我哋 ~

家姐慶到呢   又話媽咪成磚佛咁   好心就郁下啦   我就真係喺度冷笑呀   之後一句車埋去   真係無見過啲人懶得咁緊要 ~   
    
咁一出門口   我話妳終於知慶嘅感覺喇 ?!   反而我無咩嘢   我依家同媽咪講嘢都無語氣㗎   有時都啤住佢添㗎   都唔明點解可以懶得咁緊要   如果郁多啲   手腳真係唔會咁腫   但係都唔郁   我無辦法   鍾意入院就入院啦   但唔好諗住我會晚晚探囉 ~

約埋里奧大人一齊食下午茶   因為我未餓   唔想食咁多   3 個人 Share 兩個下午茶就最好   食完都 5 點   之後里奧大人番屋企做公司嘢   我就同家姐去睇披肩   陪埋佢買 Muffin 就送佢搭巴士   到我番到屋企已經 6 點   今日啲時間過得好快咁喎 ~





我突然間好餓   所以 6 點 45 分出去食嘢喇   里奧大人話食完就買雪糕番屋企食   我就唔食喇   好鬼飽呢 ~


抖多陣就沖涼   里奧大人都做哂公司嘢   咁一齊睇戲啦   不過我睇睇下都開始眼瞓   所以我話要瞓喇   今晚 10 點瞓覺   勁早呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言