2016年4月7日星期四

煎鯧魚 + 金銀蛋菠菜 ( 7-APR-2016 )



( 7-APR-2016  THU )

感恩可以一覺瞓天光   我人生最渴望就係有覺好瞓   瞓得唔好   成日無厘精神   真係見到錢都唔識笑呀 ~   

早餐又食奶醬多   好耐無食   覺得好甜   但想齋齋地咁囉 ~


菇場唔忙   但成日上網   搞到對眼好鬼攰   慘 ~

Lunch time 出去買酸辣米線番菇場食   食完已經 1 點 15 分   如果大粒唔喺度   我會落去行個大圈   但佢地喺度就唔好喇   咁改為今晚徑步啦 ~


放工即番屋企   之後浸好哂菜就開機洗衫   拖埋地就預備煮嘢喇 ~

差唔多 8 點先食嘢   咁我自己食麵先嘛   點知里奧大人打黎話放工   不過我都唔等架喇   我自己食嘅話   其實唔想過 8 點先食囉 ~   

整埋聽日嘅 lunch box   覺得自己勁慳家咁   哈哈 


是日晚餐 - 煎鯧魚 + 金銀蛋菠菜  

煎鯧魚 - 媽咪比架   次次煎完都成屋煙   我出廳直頭發覺係煙霧迷漫添架   真係濛查查咁   明明問咗冷氣都要熄咗去   因為我要開哂啲窗同抽氣扇   唔係唔點囉 ~  

金銀蛋菠菜 - 勁想整好耐喇   所以一定要整   同埋難得買到菠菜   唔知係咪好耐無食鹹蛋   覺得 d 鹹蛋白好鬼鹹   定因為我就咁食呢   哈哈 ~

搞掂哂都 9 點   拿拿聲出去徑步喇   今晚好焗熱呀   徑 20 分鐘算喇 ~

番到屋企即沖涼   之後里奧大人仲 setup 緊部電話   無計啦   剷哂啲嘢又要裝番真係最煩   佢差唔多 10 點半先沖涼   咁我睇埋電視   11 點即瞓   佢仲搞緊   希望快啲搞掂啦 ~  

4 則留言:

  1. 金銀蛋笠..今日好攰呀! 飲ing齋啡提情
    衰衰衰..又食米線~好在我今晚都出去咋
    夜晚食米線好d~因為份量太多..少米都多呀
    你like豬軟骨? 阿喂又係喎~食餸你2個口味都好似
    你同小寶食零食又似~唔通你地之前係3兄弟..嘩哈哈哈哈!
    小奧setup部G4? 唔係有咩事ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 五仁笠 今日攰唔攰呀妳?! 依家個天無咁黑喇~
      妳呢晚碗米線仲正啦 盲中中去過一次食 但特登去食反而唔記得點去 哈哈~
      我like豬軟骨d軟骨架 我同呀喂口味梗相似啦 所以一樣咁like妳呢 嘩哈哈哈~
      我都覺似3兄弟呀 哈哈 加埋我又鍾意打機 成個男仔咁~
      小奧G4無事呀 佢好似係set番d嘢 因為原廠設定之後 好多嘢要setup番呢~

      刪除
    2. 五光十色笠..今日唔攰呀! 依家個天都光晒啦..但幾寒咁!
      嘩哈哈哈哈! 係咁like先好呀~唔係剪你..剪你..剪你咩好呢
      呀~~! 今次剪你d豬腳甲啦! 係咁

      刪除
    3. 六親不認笠 妳睇妳幾衰丫 哈哈~
      更係超級勁like妳啦 妳以為講笑呀?!
      剪剪剪 無嘢好剪就剪妳自己手指啦 嘩哈哈哈 係咁~~~~

      刪除