2016年4月30日星期六

雲桂坊風味米線棧 @ 佐敦 ( 30-APR-2016 )

台式幹拌麵 - 因為最低消費要每人 $30   所以求其叫碗麵食   但呢碗唔好食     


小鍋酸辣米線  


( 30-APR-2016  SAT )

今朝 7 點 50 分起身   咁喺屋企附近 KFC 食埋早餐先番菇場   好在無遲到 ~



菇場居然忙   不過不在狀態   但點都要做囉   其實咁都好   好過我亂諗嘢 ~

咁我第一時間都同西瓜講定話可能之後有嘢搞   可能要突然請假   之後佢話啲嘢係會程序搞㗎   逐樣逐樣咁   有程序㗎   嗰下我想話佢   係咪以為我又會 "詐詐弟弟" 請假呀 ?!   佢比我感覺好似驚死我請假咁   之後佢話佢媽之前都係佢搞嘅   唔識可以問佢   我一定唔會問佢   一陣同我 Count 埋時間話幾多個鐘頭搞掂   唔駛請一日假都似   但其實講真   佢一句話 OK 明白咪得囉   點解講埋呢啲嘢   令人咁反感呢 ?!    

放工同里奧大人一齊去北角   約埋家姐 姐夫食嘢   姐夫鍾意飲茶   我哋無咩所謂   咁里奧大人喺 Group 話想食泰國嘢   但其實佢整鬼家姐   咁我同家姐又無胃口   所以一路行一路搵   點知一出商場就見到有間泰菜館   邪呀   哈哈 ~

我同家姐真係無胃口   但點都要搵地方坐家嘛   4 個人食 3 個下午茶餐   咁都每樣食剩一半   係好嘥   但真係食唔落 ~


泰式冬蔭功蝦湯金邊粉 


香葉肉碎飯加蛋


泰式濕炒海鮮河


食完即走   因為約咗大酒店經理 3 點傾嘢呢 ~

我其實好想基督教儀式   因為我想安安靜靜   但家姐好想道教   咁我都尊重家姐決定   佢好開心呀   仲好多謝我哋接受佢要道教儀式   其實儀式唔重要   我最想佢個心舒服啲啫   但我就唔會參與儀式   咁其實家姐都明白㗎喇   因為我由信主開始   已經話唔會裝香比爸爸呢 ~

之後經理話無報夢係好喎   代表一路走好   咁家姐最安心   因為佢成日話媽咪無報夢比佢 ~

傾到差唔多 5 點    之後各自走喇   家姐佢哋番屋企   我地就出旺角同晴晴拎 Tee 再行去佐敦買洗頭水 ~

其實我唔餓   但我都要顧及里奧大人嘛   所以我話佢鍾意食就入去喇   唔駛理我 ~

食完就坐小巴番屋企   之後里奧大人拎埋張中銀信用卡就去衛訊買手機   買咗部 LG V10   原價 $4,100   咁計埋回贈同埋 Cash Coupon   減咗 $250   都好喎   因為多人   同埋差唔多 10 點   所以都唔過機資料住喇   聽日先搞 ~

咁頭先送咗張德福商場商店 $50 Cash Coupon   咁周圍睇下嘢   啱就用埋去啦   不過無嘢啱添 ~ 

沖埋涼就休息喇   之後里奧大人問我鍾唔鍾意部電話   我話你用家嘛   你鍾意就 OK 啦   留番部 G4 我用得㗎喇   佢話部電話係送比我㗎   唔怪得啦   成日問我鍾意咩色   又要我揀電話套   仲要係我鍾意嘅款式   又無啦啦 Back-up 我電話資料落電腦度   我都覺奇怪   你買電話啫   無啦啦又搞埋我部電話都有嘅   原來係送比我嘅 ~

其實我都無心機   唔想講嘢   知道自己全日係縐哂眉   真係笑都唔想笑   同埋好多人講嘢都唔太上心   總知叫我行就行   企就企   唔好要我諗   有啲嘢直頭好似斷咗片咁   諗番好耐先記得 ~

今晚 11 點幾都眼瞓喇   希望瞓得好啦   依家好怕合埋眼呢 ~   

2 則留言:

  1. 二笠子..午安好啦! 你今日好嗎?
    臭西瓜真係唔係人黎架! 仲講依D說話
    唔駛你安慰都醒D啦~自己都經歷過一D同情心都無
    依段時間係比較多野攪~最緊要2姊姊夾就OK呢
    明白你講..依段時間好似斷片咁~外婆既時候我都係
    所以最親既人更加唔駛講呢~但你要加快復原呀
    睇得出小奧無時無刻想令你開心~所以你更加唔好令佢擔心
    有咩事都要講出黎舒發左個情緒! 同埋..最緊要唔好諗太多呢(POWER UP)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五時花六時笠 好似賊咁 哈~
      小奧聽完臭西瓜咁講 佢不斷話西瓜不知所謂
      呢d情況 講句明白就得啦 唔駛講話知咩程序囉~
      家姐點搞就點搞 最緊要佢識就得架喇~
      所以我依家好多嘢都同小奧講 佢會提我 唔係靠我就慘~
      佢真係做每樣嘢都想我開心 好感激佢
      所以我先有原動力煮飯佢食 哈~

      刪除