2017年4月10日星期一

咖哩魚蛋水魷 + 菜心苗 ( 10-APR-2017 )








( 10-APR-2017  MON ) 

今朝啲天氣又潮濕又熱   真係勁難頂   好在夠精神咋   唔係一陣會走肉行屍咁款呢   哈哈 ~

無啦啦好想食餐蛋治   食完真係超級飽   真係充滿力量喇 ~



菇場忙下停下   所以好快又到 Lunch Time 咁 ~

行咗陣   買埋吞拿魚包同菠蘿叉燒包就番菇場喇 ~

食完個吞拿魚包都飽 9 成   真係衰囉   成日驚買 1 個唔夠飽   但買 2 個   其中一個要夾硬食咁   次次都係做下嘢咬一啖   做下嘢又咬一啖   咁先食得哂 ~

仍然忙下停下   好快又放工喇 ~

放工即番屋企   浸好菜同水魷就抖陣   突然間好攰咁 ~         

地鐵 7 點先嚟壞車   撞正放工最繁忙時間   所以即同里奧大人講囉   咁佢 7 點半都仲未走   我又開始餓   所以我都煮嘢食先喇 ~

里奧大人終於做到 8 點幾先放工   好在剛剛通車   感恩感恩 ~

洗埋哂嘢   我抖陣都沖涼喇   里奧大人差唔多 9 點半先番到嚟   一定好餓定呢 ~

是日懶餐 - 咖哩魚蛋水魷 + 菜心苗 

咖哩魚蛋水魷 - 又係好味道   今次特登煮多啲汁   撈埋油麵又幾好味喎 ~ 

菜心苗 - 本來諗住淥哂 1 斤   點知唔記得隔夜湯仲有紅蘿蔔同粟米   所以又剩番半斤   咁留番聽晚食 lu ~  

里奧大人飲湯嘅時候   問我係咩湯   我話精華嚟㗎   我都唔捨得飲   之後我問係咪好杰呀 ?!   佢話好似飲緊個茨汁咁   之後我試咗啖   感覺真係好似茨汁呀   哈哈   無計啦   雪耳湯係咁嘛 ~

里奧大人食到 10 點   真係好少咁夜   之後再食埋木瓜   抖陣就沖涼   咁又一日 ~

今晚真係唔可以咁早瞓啦   好似未消化就瞓咁   但佢都好攰   所以其實11 點都要瞓喇   哈哈 ~ 

2 則留言:

  1. 四肢生毛笠..哈哈哈哈! 早呀
    四肢生晒毛都真係好恐怖吓~港鐵成日都壞
    錢又識得係咁加..超衰格囉~好心維修保養做好D啦
    次次返工放工先黎出事~好煩囉
    個咖哩好正呀~撈埋麵又係勁正
    晚餐好似你平時食既LUNCH~咖哩魚蛋又有烏冬(哈哈哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五馬分mi笠..哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~
      所以妳要對我好d呀下~~~~
      四肢生毛都諗到 真係成個人都毛管動囉~~~~~~~~~~

      地鐵最出名 真係成日壞同加價囉 賤~
      將加咗既錢用黎做好d維修保養 起碼對得住市民
      就係覺得地鐵方便準時先搭 但就成日番工放工先壞 煩死啦~
      笠..估唔到咖哩汁撈油麵係咁好味 當素食都好 哈哈~
      係啦 我煮咖哩魚蛋嘅時候 都諗起自己都成日食咖哩魚蛋烏冬lunch 哈哈~

      刪除