2017年4月21日星期五

蘑菇辣肉腸螺絲粉 ( 21-APR-2017 )




( 21-APR-2017  FRI )

尋晚瞓到 2 點幾   個胃痛到我死死下   想大叫同埋喊出來呀 ~

之後里奧大人都醒咗   佢望我個樣咁辛苦   嚇死佢   我話個胃好痛呀   但就唔係胃酸倒流   之後我就繼續再瞓 ~

但真係好很痛啦   根本瞓唔到   最後去咗嘔   叫做舒服啲 ~

頂   之後以為自己頭暈暈   見到粒黑嘢郁郁下   原來係巨強   即刻同里奧大人講啦   之後我入番房休息   見佢搞咗好耐咁   佢入房嘅時候   我問佢消滅咗未 ?!   佢話已經淥死咗去 ~

個胃仍然痛痛哋   但都唔敢同里奧大人講喇   因為佢已經係咁問駛唔駛入醫院 ?!   我話咁又唔駛   同埋唔駛佢咁擔心呢 ~

瞓到 7 點 25 分   好在又唔係話好攰   同埋最緊要個胃無再痛 ~

我話唔知係咪尋晚食咗凍嘅糯米雞   里奧大人好大反應話: 唔係熱㗎 ?!   我話唔係喎   之後佢話做咩唔整番熱   妳要食熱嘢家嘛   我話費事一陣你又話我多多要求嘛   同埋尋日姑奶 4 點已經番到屋企   我哋又成 8 點幾先開飯   唔凍先奇啦   其實我都好唔明   正路係會整熱番比人食囉   唔明點解呢個 Step 佢係唔會做   驚我辣親喉嚨 ?!   我同媽咪家姐食飯   食完飯飲湯   都只係個幾鐘嘅事   但媽咪會問駛唔駛再整熱番啲湯囉   知道凍咗無益嘛   就算喺家姐屋企食飯都係   家姐又係成日問駛唔駛整熱番啲湯囉 ~               

咁我再同里奧大人講囉   話其實餐餐飯   除咗魚同飯   基本上樣樣都係凍   所以我唔鍾意食飯   但點都要食啖熱飯囉 ~

我問佢唔覺得凍嘅咩 ?!   佢話有時都覺凍   一陣會同姑奶講   叫佢唔好咁早煮定   唔想我又唔舒服 ~

同埋叫佢清潔下間屋啦   我唔想再見到巨強囉   我真係從來無見過啲屋係咁污糟 ~

咁今日早咗出門口   估唔到同 8 卦一齊搭車   之後一齊去另一間茶餐廳食嘢   咁問佢味道如何呢 ?!   佢又話食開果間好食啲   哈哈 ~



菇場忙下停下   不過個人好似輕飄飄咁   唔係咁願郁囉 ~

差唔多 12 點就好餓呀   所以 Lunch Time 即飛去買車仔麵呢   其實我都係鍾意買嘢食番菇場慢慢食   但有時又好想出去行   真係好矛盾呢   哈哈 ~



好嘢   又可以 Hea 過等放工 ~

放工即番屋企喇   本來想煮炒油麵   不過真係好攰咁   都係唔整喇   清哂屋企啲螺絲粉算呢 ~

拖埋地就抖陣   堅唔想郁 ~     

里奧大人 7 點 45 分放工   我都預備煮嘢 lu ~

是日懶餐 - 蘑菇辣肉腸螺絲粉

蘑菇辣肉腸螺絲粉 - 想飲粟米湯   不過費事比里奧大人話個胃唔舒服仲食粟米囉   咁唔想辣肉睇咁齋   所以加罐細蘑菇   平時煮 2 條辣肉腸就夠   但今晚要清埋半盒螺絲粉   所以覺得唔多夠餸咁   哈哈 ~

里奧大人個樣超級攰   我問佢係咪瞓得唔好   佢話佢尋晚成 5 點先敢瞓   要 Stand-by 狀態呀   驚我要入院   好在我呃佢話唔痛咋   唔係佢仲更加瞓唔着呢 ~      

搞掂哂都 9 點幾   沖埋個涼   食埋個橙都休息喇 ~

今晚 11 點唔夠都瞓 lu   勁攰呢   哈哈 ~

6 則留言:

  1. 里奧大人 is so caring and concerned of you, how come you get mad at him so often =)

    回覆刪除
  2. 三點色笠..阿喂仲未返~可以繼續回下先
    小奧係好緊張你既~不過咁嚴重痛真係要入醫院check下
    你知依家咁多細菌~d野又唔熱ma..依家咁既天氣
    好易中招架~話時話..睇返你d晚餐~c服好多! 哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 一文不值笠 哈哈 第一個感覺係比妳鬧死 哈哈哈哈~
      小奧一時時啦 睇到咪緊張囉~~~~
      真係潮濕天氣加食唔唔熱 好易中招 比d人累死我了~
      我煮嘅晚餐 未切好食 但一定乾淨 哈哈哈哈~

      刪除