2017年4月16日星期日

海逸皇宮大酒樓 @ 紅磡 ( 16-APR-2017 )

大紅乳豬全體 - 切到好大嚿   同埋好鹹 



上湯老虎蝦球 (送伊麵底) - 無食啊  



西蘭花炒帶子 - 個茨汁有啲蒜蓉   好味呀   自己識整就好了
        

清蒸十石斑 - "鞋烚烚" 好味道   哈哈   如果多啲蔥更加好呢  



紅燒竹笙雞絲翅 - 飲咗杯汽水   所以飲番碗熱嘢   成個人當堂舒服哂 
 

野菌鮮翡翠 - 以前最憎食鮮冬菇   依家好鍾意食呀   同家姐一樣了   



蜜桃柚子一字骨 - 家姐同表妹都話個汁 OK   不過我覺得啖啖肉咁   唔想食呢   



幸福炒飯 - 個名掂呀   我其實飽   但都食兩啖   因為啲餸好鹹   咁啲飯甜甜哋嘛   中和番呢 



生燒玫瑰雞 - 食咗 1 件   因為好想食炸雞   哈哈
  


合時甜品 (紅豆沙 / 麥米) - 我食麥米   呢碗夠哂健康   因為完全無味



( 16-APR-2017  SUN )

今朝 10 點左右自己醒 lu   咁都起身沖涼   搞掂哂就出發去新都城海港飲茶 ~

約咗家姐同姐夫 11 點半到酒樓   飲到 12 點半都要走喇 ~






終於食番羅漢齋鴨掌   啲齋好香南乳味   好味道呀







呢個豬腳薑都好味   酸酸甜甜   唔係一味死甜咁呢  



約咗 1 點半去到玄德堂   咁我哋坐巴士去   但家姐記錯落車位置   所以又要轉多程巴士   真係好驚同佢哋搭車   真係佢斷估我痛苦囉   哈哈 ~

本來 1 點半都到   但家姐又帶錯我哋去玄德堂   無啦啦上咗樓   我話唔對路喎   之後又行番前少少   終於搵到   原來係地舖 ~

我哋差唔多 1 點 40 分到   無耐就見到大舅父 大姨 細姨同細姨丈   佢咃話 1 點半其實到咗   不過唔敢咁早入來   因為 2 點先開始儀式   咁即係如果我哋頭先無行錯路   基本上係一齊入嚟   哈哈 ~

差唔多 2 點左右開始儀式了   咁要寫所有人嘅全名   咁有啲我哋真係唔知   所以打電話問   之後個個都笑住話   全名真係好少會叫   不過我哋同啲表就會叫全名   叫慣咗   好難改口   哈哈 ~

今次好奇怪   假期前發咗個夢   夢到媽咪好開心同我傾電話   之後話: 記得聽日到呀   但最奇怪就係   我都成日記錯咗打齋係星期六囉   即係好似媽咪同我想法係一樣咁 ~  

儀式一開始   一聽到啲念經聲   我就即刻諗起當日個畫面   所以我由細到大   次次都會逃避有念經聲嘅地方   咁我一聽就即刻喊唔停   細姨即刻過嚟安慰我   話都一年喇   唔好再喊喇   不過佢個樣都係好傷感呢 ~

無耐二舅父舅母都到咗   又一齊摺金銀 ~

我係無參與儀式   就算接金銀都無   其實大家都係一路摺金銀一路傾下偈   氣氛唔係太傷感 ~

咁有 4 個師傅 + 1 個 "啲打佬"   佢哋唔係成日坐喺度念經   總知到咁上下   佢哋就一齊出嚟念經   之後叫家姐裝香   又叫大家裝香咁   有一 Part 係每人要跪喺媽咪面前   等師傅比嘢佢哋   再鞠躬 3 次就起身   我見到有蘋果   其他真係唔識 ~

因為細舅父要番工   佢同舅母差唔多 4 點幾先到呢 ~   

之後有個唔知係咪大師傅出嚟   因為頭先唔見佢嘛   佢企喺個台中間   念一輪經就落番嚟 ~   

最後就係有個 "啲打佬" 將啲生米整成福祿壽嘅公仔   蝙蝠就代表幅   鹿仔代表祿   壽就真係唔知咩公仔喇 ~

佢哋每人拎啲米同銅錢   家姐再派利是比每個人   咁儀式就完結了   但就要去埋大酒店燒嘢呢 ~

搞掂哂就分頭行事   我同家姐姐夫 大姨 二舅父舅母一齊去麥當勞食啲嘢   細姨姨丈就去買嘢   大舅父就番屋企湊啲孫 ~




差唔多 6 點就起行去酒樓   咁剪髮表妹都話嚟到呀   因為佢本身驚有嘢做   趕唔到出嚟   但好感恩   佢都嚟到   好難得咁齊人嘛   開心開心 ~

到婆婆屋企附近又見到細姨姨丈   咁又一齊行啦   咁我再打比里奧大人喺邊   佢又啱啱到婆婆屋企附近   咁我等埋佢一齊   我行番去地鐵站   又見到細舅父舅母婆婆同大食   大食就陪我去接里奧大人   佢好乖啦   驚婆婆唔開心   所以 3 點陪到佢 6 點 ~

咁我去洗手間又見到護士表妹   真係去到邊都撞到屋企人   搞笑 ~

今晚大細舅父一家同婆婆坐   大舅父檸哂頭話坐錯位   無計啦   你哋 9 個人   本來細姨姨丈同婆婆坐   但大舅父一家到齊哂   無理由分開佢哋坐嘛 ~

咁大食講到明要同我坐   所以佢隔住我同里奧大人   細姨就笑住話佢   點解要隔住表姐㗎   不過我哋都無咩所謂   佢同里奧大人都好好傾   一講手機就講唔停口咁呢 ~

食到 9 點就走人喇   圍埋傾偈   玩下 BB 又玩咗 15 分鐘 ~

家姐姐夫走先   我同里奧大人同埋大食剪髮表妹大姨   一齊搭地鐵番屋企 ~

同剪髮表妹傾偈
   佢問阿婆多唔多打比我 ?!   我話無喎   我番工唔方便傾電話   同埋我會忍唔住發火話佢成日打來   咁佢話上次表弟一見到佢   就問: 婆婆有無打比妳 ?!   笑死我呀   好似終於到佢發生啲不幸事情咁   婆婆又係   駛唔駛朝早 8 點就打比表弟呀 ~

我哋傾到落車   不過佢哋喺油麻地轉車   阿姨笑哂口話   不如一齊落車啦   哈哈 ~

番到屋企即沖涼喇   好攰呀 ~

呢餐真係口渴到暈   里奧大人話要食個橙   最搞笑家姐又 Whatsapp 問我口唔口渴 ?!   我話勁口渴啦   食完個橙無耐咋   佢話姐夫又係話要食個橙   其實應該個個都覺口渴   因為每人都飲咗 1 罐汽水 ~

整呢樣嗰樣   今晚又 12 點先瞓呢 ~

2 則留言:

  1. 二如反掌笠..就收工啦!
    我記得外婆過身..第2年我地都有請高憎誦經
    去返佢地安放既"法藏寺"攪~果日全部出席既人都必要食素
    1個高憎+10個和尚/尼姑誦足幾個鐘經,完全無停過囉,夜晚都要食素
    無記錯由1-6:30..都好長時間呢
    晚餐個個都話口渴好恐怖囉~肯定勁多味精
    哈哈..大食又係既~又會分開你同小奧,坐你另一邊咪得囉
    好在大家都多野傾咋~同埋..大食都好乖
    對住外婆咁多個鐘都仲咁好耐力..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一朝得志笠 仍然係我呀~~~~
      家姐同姐夫成日都係咁架啦 知d唔知d 做d唔做d咁
      真係只係做自己想做果part咁囉~
      之前公公就喺西方寺搞嘅 又係好多個鐘
      但我唔記得幾多個高僧呢 d 不過我坐咗幾個鐘就走喇~
      呢間酒樓d嘢食真係好多味精 同埋次次d乳豬肉都好鹹架~
      大食最鍾意痴我 (其實因為無人肯比佢痴 哈哈)
      佢算咁啦 自動自覺話陪婆婆 話驚婆婆唔開心亂諗嘢~
      佢話呢幾個鐘都係瞓覺咋 之後佢都比婆婆串佢懶
      話唔推佢去酒樓 但其實舅父話上屋企接婆婆家嘛
      咁心急做咩呢?! 所以大食都忍唔住大聲話:我好懶..
      之後婆婆唔敢出聲啦 知衰丫嘛~~~~



      刪除