2017年4月17日星期一

滿小廚 @ 九龍灣 ( 17-APR-2017 )

涼瓜斑腩煲 - 我發覺我唔係咁鍾意食炸咗嘅斑腩   食到成口油咁
  


京都肉排 - 唔好味嘅
   


( 17-APR-2017  MON )

今朝 9 點幾電話響   里奧大人話家姐打嚟   我個心離一離   因為放假一定唔會咁早打比我家嘛   咁我一聽   係一個男人來嘅   咁我又未瞓醒喎   以為聽錯   再喂多一聲啦   個男人話唔好意思   我係里奧大人同事   之後即比番里奧大人聽啦   真係佢工廠同事   暈 ~

咁我問里奧大人做咩話係家姐打嚟   佢話個來電顯示係公仔   以為係家姐   更加暈 ~

之後再瞓   瞓到 11 點 15 分呀   好在都醒咗   因為 Feel 到再瞓就會頭痛呢 ~




梳洗完就去食早餐   食完就番屋企抖下 ~

一陣要搬洗衣機   所以里奧大人要去姑奶屋企   再跟車番屋企 ~

本來約 4 點   之後話 3 點半   但等等下都 3 點 45 分 lu   真係呢 ~

家姐 3 點幾上到屋企   傾陣偈   師傅都到了   家姐就跟佢車番屋企了 ~

搞掂哂都 4 點幾   餓到我呢   咁去舖頭附近食嘢   之後我去舖頭幫手   里奧大人就去姑奶屋企整其他嘢 ~





里奧大人 7 點左右搞掂   咁即過嚟幫手整嘢   不過佢聽日要上大陸要好早起身   所以幫到 9 點都走人喇   拿拿聲食完飯就番屋企休息 lu ~

沖埋涼   11 點都瞓喇 ~ 

2 則留言:

  1. 四出奔波笠..依日搬來搬去,最煩係等囉
    係咪因為咁~個洗衣機搬一搬又壞埋
    通常係咁衰~唔郁佢就好地地..不過都夠期啦
    依日晏左TEA你即叫餓? 平時你地早餐一人一份ma
    依日SHARE即刻唔夠飽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一無所缺笠 正呀呢 哈~
      係啦 我覺得最煩係要等囉 又唔可以走開~~~~
      部機都夠期架喇 不過諗住用到就用囉 點知依家嘥埋運費同維修費添 嗚~
      我早餐係件醬占多呀 可能等到好緊張 搞到好快餓呀 哈~

      刪除