2017年4月27日星期四

翠河餐廳 @ 官塘 ( 27-APR-2017 )

腐乳通菜炒牛肉



鎮江肉排 - 得個酸字



( 27-APR-2017  THU )

嗚嗚   喉嚨超級勁痛囉   加埋又骨痛   慘 ~

早餐食麵餐   雖然喉嚨痛食熱嘢辛苦   但真係想濕下個口囉 ~



菇場忙下停下啦   但我一路係咁中眼瞓囉 ~


$7.5/支都買啦   好過飲可樂+鹽   哈哈   因為單買一罐可樂要 $6.8   好貴囉 



當喉嚨劇痛嘅時候   我覺得佢哋其實無咩用   完全舒緩唔到痛楚嘅



Lunch time 本來諗住瞓   不過家姐打嚟話 759 買麥片好平   咁我幫佢買啦   佢肯定鍾意食先會咁問我囉   而我唔買都會唔安樂   哈哈 ~

買完番到菇場都差唔多要開工 lu   咁慢慢食埋個包裝蛋糕   其實無胃口   但無嘢落肚又唔得喎 ~

勁呀   我估我真係瞓鬼着咗   因為開眼嘅時候   好似斷咗片咁   咩都諗唔起 ~

今日里奧大人 3 點喺大陸見客   番到嚟香港應該同我差唔多時間   正呀   可以快啲食飯休息 ~

放工即去睇醫生   好在唔駛等咋 ~

但估唔到等藥先耐   咁我拎完藥一轉身   見到里奧大人喺我後面   嚇鬼死我咩 ~

買埋 2 個木瓜就去食飯   之後即番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   9 點 45 分都瞓覺喇   真係勁攰囉 ~  

2 則留言:

  1. 三病笠..食完飯未呀?
    你呀..又要話你啦! 依家D細菌咁勁
    初起食ed藥唔得~第2日就要睇醫生啦
    你仲等咁多日..由初起都變嚴重ma
    仲要自己又唔舒服~係咪先?
    又要講果句..要好好照顧自己身體先得架ma

    回覆刪除
  2. 一笠傍身 世界通行 原來妳係咁有用架 哈哈哈哈~
    依家知死啦 真係食藥都唔得 就要即睇醫生lu 唔係真係攞自己來搞~
    收到 我要好好照顧身體 將來就可以照顧埋妳 係咪好感動呢?!?!

    回覆刪除