2017年4月25日星期二

小王牛肉麵 @ 鑽石山 ( 25-APR-2017 )

半筋半肉麵 (粗麵) ($60) - 我覺得無咩味   定係因為我唔舒服   所以無味呢 ?! 



原汁牛肉麵 (粗麵) ($53) - 里奧大人話 OK 喎

 


欖菜肉碎四季豆 ($58) - 就咁食欖菜肉碎好鹹   呢啲餸真係只可以送白飯呢   哈哈 
       


( 25-APR-2017  TUE )

呢排個人好攰   好似作唔舒服咁   唉 ~

個人又凍   所以今朝食米粉餐喇 ~




菇場忙下停下   但個人沾寒沾凍咁   睇嚟作燒咁 lu ~

Lunch Time 出去幫里奧大人買麵包   順便買埋做 Lunch   其實唔想食包   不過貪佢夠方便囉   個人好攰   想快啲番菇場休息 ~

唉   應該發燒了   拿拿聲食粒 Panadol   諗住抖下啦   點知又忙 ~

做到 5 點 45 分先走喇   今晚去荷里活廣場睇洗衣機   本來唔想去   但真係好想快啲有洗衣機用囉 ~

里奧大人 7 點 15 分放工   我話食牛肉麵啦   因為得呢間唔駛等位   哈哈 ~

佢一嚟到   我叫佢除件褸比我着呀   好鬼凍囉   同埋食咩都無味咁   應該唔舒服 lu ~

食完再同里奧大人去睇洗衣機   送貨時間唔湯唔水   咁要諗諗先 ~

番到屋企即沖熱水涼   之後食粒 Panadol   探熱係 39.5   但咩都唔理喇   10 點就瞓覺喇 ~

睇嚟今晚里奧大人都瞓得唔好㗎喇   實會係咁摸摸摸我呢   哈哈 ~    

2 則留言:

  1. 摸摸摸你 恨左好耐啦 你!开心某?

    回覆刪除
    回覆
    1. choi 我唔恨發燒先咁摸摸摸架 哈哈~~~~

      刪除