2017年4月18日星期二

黑椒炒豚肉 + 蕃茄南瓜粟米湯 ( 18-APR-2017 )






( 18-APR-2017  TUE )

放咗 4 日假   但好似無咩點抖到咁噃   哈哈 ~

今朝有啲熱   不過我又未敢着短袖   菇場太凍喇   真係諗起都驚 ~

早餐食腿蛋治   幾好味 ~



菇場忙呀   不過都預咗呢 ~

Lunch Time 出去食牛丸米   因為個人實在太凍喇   但其實唔餓   不過又想行   所以慢慢食   食完再周圍行 ~



買埋南瓜同粟米就番菇場喇   抖多陣又忙啦   忙到 4 點幾就可以 Hea 喇 ~

放工即走   番到屋企即煲湯   之後開機洗衫 ~

里奧大人 7 點幾喺九龍塘   咁我都預備 lu ~

尋晚姑奶又比咗隻豉油雞肶同大半盒叉燒比我   咁我將啲叉燒炒熱   豉油雞肶就咁蒸熱就算喇   最緊要快 ~

咁今晚煮出前一丁比里奧大人   我就食餸算喇 ~

真係慘   諗住煮嘢嘅時候   發現洗衣機漏水   好在及時發現   即刻拖地   不過都來來回回好多次   個地先無水   攰到我呢 ~

是日懶餐 - 黑椒炒豚肉 + 蕃茄南瓜粟米湯 

黑椒炒豚肉 - 將煲湯嘅半條粟米剩起   好在今次易拻咋   之後加埋黑椒醬同豚肉一齊炒   估唔到幾好味 ~

蕃茄南瓜粟米湯 - 5 個蕃茄 + 2 條粟米 + 半個南瓜   煲埋好好飲呀 ~

家姐 8 點幾嚟搵我   咁我又炒翻熱啲黑椒豚肉比佢食   估唔到佢話好味   哈哈 ~

咁我煮完飯   成身立黐黐   所以等家姐食埋飯   我都要沖涼   叫里奧大人同家姐傾下偈先 ~

傾呀傾   傾到成 11 點   快快叫家姐走喇 ~

等埋家姐報平安   我都即刻瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 四圍漏水笠..嘩?! 係咪裝得唔好呀?
    估唔到搬ed第一日就漏水..勁煩囉
    個豚肉用黑椒炒好香口呀! 又有熱湯飲..
    小奧好幸福呀~真係要好好珍惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直愛妳笠 毛管動嗎?! 嘩哈哈哈~
      其實部洗衣機之前已經整咗一次 咁加上搬來搬去
      所以就打柴囉 但算係咁喇 用咗十幾年 哈哈~
      黑椒炒豚肉堅好味架 又方便先緊要~~~~
      小奧次次見碗湯就話咁多 真係無另一句架
      我都希望佢好好珍惜呀 哈哈~

      刪除