2017年4月1日星期六

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 1-APR-2017 )




( 1-APR-2017  SAT )

又一覺瞓天光呀   感恩感恩   呢兩晚瞓得好舒服   我覺得我真係放開咗呀   勁開心 ~

今朝約家姐食早餐   所以我 7 點 20 分都起身 lu   咁搞掂哂就問佢喺邊   本來佢搭巴士嚟   但巴士飛車   咁佢見我起咗身   係都要打的嚟   搞笑 ~



咁我拎咗樽雪梨水比佢飲   我無試味㗎   之後佢話無咩味   嘩哈哈   我話當水飲就得啦 ~ 

我奶茶要少少奶   家姐要少奶   咁嚟到之後   家姐杯少奶居然深色過我杯少少奶   之後侍應話廚房真係唔知我哋要求   咁我都好明白   咁我都諗住同家姐調換咪得囉   之後佢又好快手收咗杯奶茶   話不如走奶   因為少少真係唔知點落   家姐反而好大反應話走奶咪即係飲茶 ?!   之後個侍應又比番杯少少奶嘅奶茶比我   咁佢態度都唔係差嘅   同埋我都覺得少少奶又真係好難落手   咁家姐教我下次話分開上啦   咁都好喎   如果佢哋得嘅話 ~


家姐又比咗 Coupon 比我   呵呵   本來佢係 MUJI coupon 㗎   不過佢同同事換咗   知我會飲咖啡   家姐呢啲錫我行為咪做出來囉   同埋佢比我嘅時候   都無強調話我鍾意飲㗎喎   只係佢覺得我鍾意就比我咁囉 



今朝家姐早咗嚟   同埋佢又要早啲番公司   所以 8 點 45 分都走人 lu   家姐好快有車   之後到我有車   感恩感恩 ~

菇場勁忙   之後長命 Report 又來了 ~

做下停下咁啦   真係無咩 Mood 做   哈哈 ~

放工即走   番到屋企又執下嘢   終於執好哂櫃桶嘅嘢喇   勁開心 ~   

3 點半先去食下午茶   無啦啦勁想食炸肶   不過啲肉有陣羶味   好難頂   但點都要食哂去囉 ~

食完番屋企抖下   睇下電視咁啦 ~

8 點幾去食嘢   唔想食咁飽   咁就食餃子喇 ~

諗住徑步   不過又連續打咗接近 10 個乞痴   所以都係唔去喇   快啲番屋企沖熱水涼休息算喇 ~

呢排成日好似作感咁樣   所以瞓到就瞓   今晚 11 點都自己瞓先喇 ~

2 則留言:

  1. 四肢發芽笠..哈哈! 又星期四啦
    唔好諗咁多/理咁多~個人放鬆D呢..無謂人就少理
    好瞓就好啦~同埋最緊要食得瞓得
    早排我又收到依張COUPON,佢D咖啡已經唔好飲啦
    所以換左包果茶..好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 四下四下笠 哈哈哈哈 真係又星期四 好記得妳話四肢無力笠呢 哈哈~
      係啦 做人問心無愧就可以了 成日比d無謂人影響心情 真係唔抵囉~~~~
      好在都叫做瞓到食到 唔係仲豬添 唔值嘛~
      其實我都覺兜巴星咖啡係好難飲 不過我又鍾意食佢個cheese cake囉
      屋企好多茶葉呀 所以我唔會買茶包住 唔係飲極仲有會好痛苦呢 哈哈~

      刪除