2017年4月9日星期日

肉絲炒麵 + 茶樹菇螺片湯 ( 9-APR-2017 )






( 9-APR-2017  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~



我哋坐卡位要搭枱   咁對面兩母女話天氣熱   之後個媽話學啲人買頂帽   遮埋條頸   個女話 Ling 姐   我以為話似一個人叫 Ling 姐嘅人   原來佢話 "拎遮"   咁佢阿媽話拎遮好煩   又要拎多樣嘢拎   我先知係講緊拎把遮咋 ~

等如上次我去搭地鐵   有個女人同另一個女人講你條頸靚   咁我即刻望個女人條頸   睇下係咪無咩頸紋   之後佢再話佢就唔知邊個站落車   咁我先知佢講緊係 "調景嶺"   同音字有時都幾搞笑 ~

早咗食早餐   所以早咗番教會   咁都唔錯   可以安靜一下 ~

今次聽道   講到每個人都有生命嘅難關   但我好感恩   因為耶穌係我生命之主   我可以誇軟弱   得剛強 ~

呢兩次番崇拜都有令自己得着嘅地方   希望自己在當中好好學習呢 ~

崇拜完畢就去街市買嘢   我叫里奧大人番屋企先   唔係佢又催催共 ~

一係唔買   一買就買咗十幾袋   袋袋都滿哂咁滯   最衰自己唔記得拎環保袋啦   唔係可以一次放哂入去   我其實好驚拎膠袋   有時太重   我會住喺手   之後隻手就會無血到咁痺哂 ~

番到屋企即放低嘢呀   隻手真係無哂力呀   慘 ~


枇杷果 1 磅 ($22) / 蟠桃 1 磅 ($20)  依家買生果都好貴下



搞掂哂真係要抖下喇   抖到 3 點食下午茶    因為又係好想食厚多士   哈哈 ~

今次好鹹呀 





食完都番屋企喇   抖都唔抖就要即煲湯呢 ~



諗住 6 點開始煮嘢   點知大食打嚟傾偈   傾咗半個鐘   之後我話要煮飯唔傾喇 ~

是日懶餐 - 肉絲炒麵 + 茶樹菇螺片湯

肉絲炒麵 - 其實我想買西施骨   但最後都係買豬展   咁可以用嚟炒麵   唔好嘥嘢 ~ 

茶樹菇螺片湯 - 清埋最後一包湯包   我真係好耐無煲湯咁喇   覺得勁好飲呀   今次加咗 1 條紅蘿蔔   2 條粟米同 $26 豬展   其實我想要 $20   不過買開就算啦   所以同里奧大人講   第時買豬肉呢啲   你想買 $20 就話 $15 就得㗎喇   佢一定一定會切多比你呢   哈哈 ~

搞掂哂就沖涼   之後休息 lu ~

今晚有 d 攰   11 點都瞓覺喇 ~

2 則留言:

  1. 二打六笠..食完LUNCH未呀?
    哈哈..條頸靚真係勁攪笑呀
    依日你都拎好多重野~生果真係最重囉
    唔好拎太重呀~對身體唔好架!
    昨日我買左3個大木瓜~好平仲以為唔甜
    煲起湯都好似..所以今晚再encore
    我都少左煲湯啦~夏天飲湯好熱..你清晒d湯包未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 五福臨門笠~仍然係我呀~~~~
      諗起我同小奧講話 我地同妳地成日飯聚 佢話點解我地係"犯罪"呀 哈哈哈哈~

      我記得妳話拎重野會令xx下垂 不過我都係間唔中拎重野咋 日日拎真係唔掂~
      終於睇到3個大木瓜喇 哈哈~
      煲起湯都好似。。。。。。好在我知妳講咩~~~~~~~~
      夏天真係好少煲湯 但都會滾湯 女人要有d湯水飲下架 哈哈~
      湯包清哂喇 等特價先再買 想買d猴頭菇湯包呢~

      刪除