2017年4月6日星期四

韓式辣味水餃 (外賣) + 菜心苗 ( 6-APR-2017 )






( 6-APR-2017  THU )

今朝都好 OK 呀   不過潮濕天氣就比較難頂啲   見啲人着短袖   我又覺得誇咗啲咁   哈哈 ~

早餐食米粉餐   因為呢幾日食包食到有啲驚 ~



菇場忙啦   開行 Turbo 整埋個長命 Report   11 點幾先搞掂   可以鬆一口氣了 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋嘢食就番菇場喇 ~



無啦啦又勁忙   忙到 5 點先搞掂   咁都好   可以安心等放工 ~

番到屋企即浸菜   搞掂就拖地抹櫃   再開機洗衫   攰鬼到呢   諗住抖陣   原來已經 7 點   啱里奧大人打嚟話放工   咁又要預備喇 ~

是日懶餐 - 韓式辣味水餃 (外賣) + 菜心苗

韓式辣味水餃 (外賣) - 喺八方雲集買嘅生餃子   咁個餐牌寫 20 隻 ($52)   其實我覺得好多   但都買啦   點知個收銀無啦啦問我係咪要 10 隻 ?!   我話好呀   哈哈   咁唔駛又食兩晚餃子呢 ~

菜心苗 - $9/斤   拻花拻到手攰   好在都好甜   太耐無食菜   覺得零舍好味道   哈哈 ~

搞掂哂就沖涼   食埋生果就休息喇 ~

里奧大人唔夠 11 點就瞓   我就 11 點幾先瞓   之前瞓得太多   所以唔係咁快眼瞓囉 ~

沒有留言:

發佈留言