2017年4月4日星期二

燒雞扒肉燥飯 (外賣) @ 屋企 ( 4-APR-2017 )




( 4-APR-2017  TUE )

今日係清明節假期   所以放假   好感恩今日係假期   我可以全程休息 ~

尋晚瞓到半夜個肚都有啲痛囉   同埋成日起身去廁所   又嘔喎   咁我望個鐘係 1 點幾 3 點 5點 7 點 9 點咁   完全無瞓過一樣咁   哈哈 ~

瞓到 12 點左右   里奧大人就去買嘢食   不過我無胃口食嘢 ~

里奧大人知我次次要飲中湯   佢特登買咗中湯番嚟比我飲   不過我話唔飲囉   真係飲唔落嘛   同埋我話想飲先叫佢買   唔飲就唔駛買比我呢 ~

之後都係灘喺床   後尾頂唔順要食藥   咁里奧大人 4 點幾出門口去大酒店   我就繼續瞓啦 ~

估唔到之後又唔痛   好快瞓着添呀   鬼咩   尋晚好似無瞓過咁 ~

7 點都餓醒咗喇   之後里奧大人明明話儀式後就買飯比我食   但原來佢同埋姑奶佢哋食埋飯   大佬   咁你一早講   我食住嘢先啦   最邪我覺得係佢根本無諗住講   係佢姐夫 Send 咗張合家歡相喺群組度   我先知佢哋食飯   之後問佢   佢話姑奶跌倒   所以一齊食飯   我想話佢跌倒一齊去醫院就話啫   跌到之後一齊食飯即係咩呢 ?!

我飲咗碗中湯   咁個飯盒就食剩 1/3   咁佢又無講話頭先食咗   唔係就之得 Share 食餃子啦   唔駛嘥哂啲嘢嘛 ~

抖陣就沖涼喇   10 點都瞓覺   聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言