2017年4月24日星期一

擔擔麵醬炒雞絲銀針粉 + 腐乳通菜 + 炸魚皮 (外賣) + 蕃茄薯仔紅衫魚湯 ( 24-APR-2017 )










( 24-APR-2017  MON )

又星期一了   涼咗好多呀   又要着番長袖衫   仲要係厚厚地果隻先夠暖 ~

早餐食腿蛋治   天氣凍   要食啲熱嘢 ~



菇場忙下停下   時間過得好快 ~

Lunch Time 行一田   之後就去 7 仔買咖哩烏冬   今次轉食墨魚丸   無咁悶   哈哈 ~



終於可以 Hea 到放工   今晚去改手機 Plan   之前喺電話講就話 4G 係快速   咁去到門市話轉 Plan   其實只係頭 3G 係快速   不過我都係會轉嘅   $136/月都抵   但就唔鍾意佢哋啲手法囉   完全同呃人無分別 ~

好快搞掂   之後去街市買橙   買埋包炸魚皮就走喇 ~

番到屋企已經 6 點半   滾落湯諗住抖   點知里奧大人 7 點放工了   咁又要即刻煮嘢 lu ~

是日晚餐 - 擔擔麵醬炒雞絲銀針粉 + 腐乳通菜 + 炸魚皮 (外賣) + 蕃茄薯仔紅衫魚湯  

擔擔麵醬炒雞絲銀針粉 - 又清埋樽擔擔麵醬   勁開心 ~  

腐乳通菜 - 清埋尋晚剩嘅半斤菜   仍都係蘸腐乳   好味道 ~ 

炸魚皮 (外賣) - 好想食香口嘢   所以買炸魚皮   感覺有益過薯片咁   哈哈 ~

蕃茄薯仔紅衫魚湯 - 呢兩晚滾嘅魚湯啲顏色都唔靚嘅   唔知關唔關啲魚事呢 ~

個洗衣機仍然漏水   本來約咗師傅 7 點整洗衣機   後尾佢話遲啲   之後話改聽晚   里奧大人話唔可以囉   第一我真係趕住用   第 2 佢咁拖   之後唔嚟都似 ~

佢 9 點先嚟到   之前叫我開住洗衣機   睇邊到漏水   終於知道邊到漏水   但佢無零件   要搵番  Whirlpool   咁即係嘥氣啦   保養期過咗 9 萬年   不過部機算係咁啦   用咗十幾年   係時候要退役了 ~

佢比番一半錢我哋   咁是但啦   拎番 $300 都好 ~

搞到接近 10 點   即沖涼啦   攰到我死死下 ~

睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~
     

沒有留言:

發佈留言