2017年4月15日星期六

豉汁蒸鯧魚 + 鹹蛋節瓜鯪魚肉湯 ( 15-APR-2017 )






( 15-APR-2017  SAT )

今朝 10 點幾起身   呢個月里奧大人都好攰   所以假期呢幾日都唔會行山 lu   比佢多啲休息好過 ~

又無咩地方好去   所以去 mega BOX 飲茶啦   順便睇下買唔買到飛睇戲 ~

沖埋涼就即出發喇   一去到咁啱有巴士   咁叫里奧大人快啲跑去問到唔到 mega BOX 啦   點知佢 PK   佢話見唔到有樓梯喎   又話未瞓醒   雖然佢着長褲   但都整損咗囉   同埋膝頭哥都痛呀   所以去到 mega BOX 即去超市買消毒藥水同噴嘅膠布   快快處理傷口呢 ~

去到酒樓都 11 點半   唔怪得咁餓啦   哈哈 ~


紅油抄手 - 今次無咩汁啊   



鮑魚菇鴨掌 - 叫錯咗添   以為有羅漢齋  



春風得意腸粉 - 腸粉包住春卷   所以係好飽肚   



蔥花蝦米煎腸粉 - 錯開有條路   里奧大人想食煎薄撐   但剔錯咗蝦米腸粉   我最驚食嘅蝦米腸粉   但都幫佢手食啦   咁我比張單家姐睇   家姐話我哋咁鍾意食腸粉   笑死我呀   我話剔錯咋   



千層薑汁糕 - 獨享真係好飽囉   哈哈   不過里奧大人係都唔食   知我鍾意食喎 



蛋黃千層糕 - 佢無啦啦又話想食甜嘢   佢自己食哂呢個點心 



飲到 1 點幾就走人   最衰戲院無位啦   唔係可以去睇戲 ~

咁去大眾睇陣書啦   里奧大人再買埋本投資書就走 lu ~

坐 Shuttle 去德福   睇下有咩旅行團   不過又無咩心水 ~

話咁快又 4 點   里奧大人話要食嘢喎   咁去美心食啦   我又唔餓   叫杯凍奶茶比我飲就可以了   凍飲要加 $5   好貴呀 ~



食完去街市買魚同橙   之後番屋企喇 ~   

一落車家姐就打嚟問食唔食乳豬 ?!   不過我唔要啦   啱啱買完餸   無啦啦打嚟   仲以為咩急事添   嚇死   哈哈 ~

番到屋企都抖陣   咁家姐又打嚟   原來話婆婆打比佢   同佢講聽日咩都唔搞呀可 ?!   就咁食飯係咪呀 ?!   家姐好慶話: 係呀   聽日咩都唔搞呀   就咁食飯呀   咁婆婆就話: 哦   之後收線 ~

好少聽見家姐咁慶對婆婆   婆婆又係煩   我哋為媽咪做點心意啫   妳忌諱唔想去   無問題喎   而我哋根本都無叫妳去參與儀式   只係諗住難得齊人   開開心心食餐飯   就係咁簡單   但點解成日要我哋唔好提打齋呢兩個字 ?!

老實講   我都唔明打齋係咩   只係知一個儀式   家姐就話今次嘅儀式   係知道媽咪收到哂啲嘢喎 ~

但我都好想講   收唔收到哂啲嘢   佢哋會知 ?!   我真係唔知媽咪收唔收到哂啲嘢   我只係知道幫妳做法事嘅人   就收到哂佢哋想要嘅嘢囉 ~

上次打齋又係咁   話姐夫個唔知咩話要咁咁咁做   人云仍云   姐夫識嗰個人   梗係想比生意佢做啦   我感覺係咁囉 ~

對一個人好   係要生前做   而死後對先人做任何嘢   只係做比人睇   人哋覺得你好好咁   但我真係覺得好無意思 ~

婆婆今次確實好麻煩   所以家姐都喺群組同舅父阿姨佢咃講   如果怕婆婆比說話佢哋聽   可以唔去   阿姨話唔提個死字就唔駛死咩 ?!   大舅父話我同家姐喺家族中係侍親至孝   以我哋為榮   我不敢當啦   我成日口賤鬧媽咪   佢哋唔知啫 ~

無耐大食就打嚟   傾咗半個鐘   佢都 Feel 到家姐好慶   同埋佢知婆婆成日玩嘢   係要問齊哂所有人答案要一致   佢先安樂 ~

其實我一路睇 Whatsapp 已經一路喊   令我好掛住媽咪   同埋又好感激舅父阿姨佢哋嘅支持安慰   里奧大人見我喊   叫我比佢睇 Whatsapp 講咩   我話無嘢   仍都無比佢睇   佢唔參與   唔需要知咁多嘢 ~

傾完都已經 6 點幾   係時間煮飯喇 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 鹹蛋節瓜鯪魚肉湯 

豉汁蒸鯧魚 - 好想食呀   所以又整 ~

鹹蛋節瓜鯪魚肉湯 - 上星期日買嘅節瓜   今晚真係要清埋去啦   咁今次條鯧魚唔係好大條   好似無咩餸咁   所以買 $10 鯪魚肉   好過買瘦肉嘛   鯪魚球蘸辣椒豉油都好好味㗎 ~

搞掂哂就開機洗衫   沖埋涼就休息喇   睇多陣電視   11 點幾都瞓 ~

2 則留言:

  1. 一仆一笠..仲係我呀! yoyo
    小奧真係太小心~4月佢真係超忙..之後要加多休息先好啊
    你外婆好煩又唔通氣~自己唔參與理得其他人攪咩啫
    同埋成日講埋d野~唔知人難受囉~我明你心情架笠
    =外婆當日離開我勁傷心~不過好快要堅強..無再喊
    喪禮都開開心心咁過~因為我feel到外婆係道
    雖然傷痛表面好似完全平伏~但上個月有日夢見外婆
    原來自己個潛意識都表露無遺..夢中哭崩醒左
    之後同阿喂講~原來外表無事..內裡仲未放得底
    由其你感情咁豐富易表露~仲更加明白囉
    所以你都要自己搵方法釋懷呢! take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩哈哈哈哈哈哈 一鑊熟笠 一仆一笠笑死我呀 哈哈~
      小奧真係太小心 OH~~~~
      佢4月忙到個腦都實哂 最衰天氣唔好啦 唔係行下山放鬆一下都好~
      係啦 婆婆唔去就好似搞到想所有人都唔準去咁 太自私喇~
      啱啱喺谷又話無人得閒陪佢拜公公 但其實佢無問人囉
      妳咁樣講 講到真係無人陪佢咁 令人反感~~~~
      我其實知自己未放得低 加上上年又發生好多嘢 個人真係成日處於唔開心
      但我都要搵食 無奶油日日喊住番工
      我都盡量搵方法令自己開心 好似食零食咁 嘩哈哈哈~
      又老土講句啦 真係好多謝妳同冰姑成日聽我呻呻呻
      但我唔開心 真係第一時間諗起妳地架 同妳地傾完 個人真係舒服好多
      我個人情緒大上大落 其實真係唔好架

      其實我到依家 真係每日都諗起媽咪 無誇張架~
      要是我知道事態嚴重 我真係會尋求輔助呢~
      妳放心啊 我會好好對待自己架 33

      刪除