2017年4月22日星期六

上海榮華川菜館 @ 官塘 ( 22-APR-2017 )

籠包 - 無肉汁嘅   真係後悔叫到就真囉 



回鍋肉 - 味道 OK 呀  


排骨粗炒 - 賣相嚇死人   好似就咁將啲茨汁林落塊豬扒度咁   同埋好難食囉   得個鹹字 


@ 港記 

馬蹄露黑珍珠 - 都 OK 啦   但食落都係有陣蛋嘅腥味



一片片馬蹄   份量都多



綠豆沙涼粉



綠豆沙真材實料   唔知有無海帶呢 ?!   有就真係超級涼㗎   後生時食綠豆沙   食咗好多塊海帶   因為爽爽哋好好食   第朝起身見暈呀   人生第一次暈就係食綠豆沙   所以對佢有啲抗拒呢   哈哈
 


( 22-APR-2017  SAT )

今朝 7 點 20 分起身 lu   因為約咗家姐食早餐 ~





之前萬寧買一送一   所以家姐就益我喇   哈哈 
  
              

咁傾呀傾   同家姐講話前晚胃痛到想死呀   可能食咗凍嘅糯米雞   估唔到家姐第一句話 : 媽咪唔會咁㗎   實整番熱囉 ~

家姐話佢朋友光光兩公婆   話我上次食海鮮都好細食   其實我想講係佢咃大食咋   之後話我個樣超勁似媽咪   完全成個媽咪咁   我話係咪似得咁交關呀   哈哈   不過我睇番媽咪後生啲相   我都覺得好似望緊自己咁㗎   到我依家老喇   睇番媽咪同我年紀相同嘅相   咁咪一樣樣囉   呵呵 ~

不過家姐啲舊同事同朋友   個個一見到我   就話我同媽咪一樣樣   剪髮表妹又係話我勁似姨媽   有時直頭叫我姨媽添㗎   衰   但里奧大人話我個樣唔似媽咪喎   可能佢未接受到我老咗個樣   哈哈 ~

今朝食到 8 點 45 分都走喇   番到菇場都係遲咗少少 ~

菇場忙   但無 Mood 做呢 ~

放工番屋企   差唔多 2 點幾 3 點有人嚟整洗衣機   整咗半個鐘   餓到我呢   整完即刻去食嘢喇 ~







買埋光管就番屋企   開機洗衫又抖下喇   本來想煮飯   但真係好攰   都係出街食好啲 ~

諗住 6 點出門口   點知洗衣機又漏水   激鬼氣   好在及時發現   唔係又變水塘了   又要 Call 番師傅嚟整啦   不過最快都要星期一囉   唉 ~

搞掂哂都 6 點半   本來諗住去福源   但我話試下間上海菜 ~

呢間咁嘅榮華   服務態度勁差   不知所謂   唔會再有下一次 ~

下次真係要睇 Openrice 先試其他食店   因為如果一睇見服務態度差   我係唔會去   食飯係開心家嘛   唔係受你氣囉 ~

食完就去食糖水   因為啲嘢好鹹呀 ~

去埋駱駝漆拎嘢就番屋企   本來諗住徑步   但可惜落雨 ~

今晚涼咗好多   沖埋個涼   睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言