2017年4月2日星期日

興興 @ 官塘 ( 2-APR-2017 ) + ( 3-APR-2017 )

二人套餐 ($248)



炸蝦餅 - 熱辣辣又彈牙   好味道呀  



泰式干炒豬頸肉河 - 材料都好多   加埋有蛋   所以超級勁快飽   我食到一半   已經要開始食熱檸水嘅 3 片檸檬添呀   食完當堂無咁滯   



馬拉盞炒時茶 - 個汁好味過炒通菜個汁   無咁稀呢  



泰式無骨海南雞半隻 - 我話好餓   所以里奧大人就叫套餐   但食剩大半碗雞   咁唯有打包啦   留番比佢聽晚煮麵食   



( 2-APR-2017  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就食早餐   之後番教會喇 ~





今日終於可以事奉   真係好開心好開心呢 ~

感恩今日可以番到教會   因為聽道嘅時候   講到不要含怒到日落   最傷只係自己   嘩   好似神要話比我知道咁呀   嗰下當堂想喊出來   之後話記住要站立穩   因為撒旦只會轉移視線   偽裝同謊言   我覺得勁似講緊我身邊班人呀 ~

崇拜完畢就去超市買嘢   里奧大人買咗個椰撻同蛋撻做下午茶   之後番屋企 lu ~

難得今日勁乾燥   所以即開機洗梳化墊同 Cushion   搞掂哂又執下櫃 ~

咁差唔多 3 點就蒸熱啲艾果   我買嘅時候話唔係即時食   佢教我放入雪櫃   咁我話我驚好硬喎   佢就教我食嘅時候蒸熱就得   點知蒸到一 Pat 嘢咁   不過我又係豬嘅   拎出嚟嘅時候   艾果都唔係硬   駛鬼蒸咩   直接食咪得囉   但我入哂腦佢講話要蒸   唉 ~




一粒粒用保鮮紙包住



嗚嘩嘩   蒸出嚟咁嘅樣呀   但點都要食啦   $30一包   成 $5 粒啊   灘凍之後用手拻嚟食   不過就食唔哂啲豆沙囉   好鬼甜呀   食完有啲暈咁   應該係甜得滯



睇多陣電視   差唔多 4 點又再開機洗床單   咁就了哂心事 lu   呵呵 ~

好餓呀   6 點出發去食嘢喇 ~

食完就番屋企喇   條街好凍呢 ~

沖埋涼就睇下電視   差唔多 11 點都瞓 lu ~


( 3-APR-2017  MON )

嘩   終於每月一到喇   又 OK 喎   感恩感恩 ~

早餐食芝腿治   最緊要有杯熱奶茶   暖下個肚都好 ~




菇場忙啦   仲要做埋個長命 Report 添   嗚嗚 ~

Lunch Time 瞓陣先   醒咗之後就食杯麥皮   抖多陣又開工 lu ~

4 點個肚有啲唔舒服喇   好在就快放工   我忍 ~

放工即走   又唔見有的士   咁巴士啦   真係關愛座都照坐呀   哈哈   好在都有位坐   感恩 ~

番到屋企即沖熱水涼   食埋藥都抖喇 ~

我 8 點唔夠都瞓喇   里奧大人啱啱番到屋企   叫佢自己蒸翻熱啲雞   再煮個麵食   自己搞掂   唔好叫我呀下 ~

咁我叫佢記得隔水蒸呀   佢話梗係啦   唔係點蒸呀 ?!   估唔到佢都識喎   哈哈哈哈 ~

2 則留言:

  1. 四肢軟弱笠..勁肚飽呀我! 仲未食得野囉
    同埋痲醉藥開始過..開始痛啦! OH
    興興個炒河好正呀~飯堂LUNCH SET一星期等一日有
    上次想食都無..散叫收正價又唔抵
    真係堅想食囉~依間泰菜都整得有水準
    個艾果好恐怖呀~哈哈!蒸完變晒水既
    今次每月一都好OK..痛比之前少左好多啦
    HEY..你真係當小奧煮野食無天份~佢真係好叻囉
    起碼唔駛你照顧佢ma~好過我果件好好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 四上眉梢笠 哈哈哈哈 四字都幾好玩呢~
      勁肚飽 呢個詞彙勁呀 嘩哈哈哈 (我知 五十步笑百步嘛 幫妳鬧埋)
      忍下啦 痛多陣唔痛架喇 加油~~~~~~~~

      飯堂LUNCH SET一星期等一日有-->我估妳應該想話一星期"得"一日有
      今日好多嘢要估 哈哈~
      係啦 散叫正價食真係唔抵囉 明知SET有嘅話~
      其實呢間泰菜都有水準 但食埋呢次 唔會話好想下次再黎食咁囉 怪~
      個艾果堅恐怖啦 激死我~~
      今次第2日痛呀 唔知係咪前排心情唔好影響 定係食得辣嘢太多呢~
      小奧煮完無手尾啦 個煲蓋一定永遠唔放番在煲上面 煩~~~~


      刪除