2017年4月20日星期四

糯米雞 + 餃子 (外賣) @ 姑奶屋企 ( 20-APR-2017 )

咖哩鍋貼 - 姑奶喺八方雲集買嘅   我覺得啲咖哩一陣味 



佢買咗熟嘅白菜餃子同招牌餃子   但居然可以唔蒸熱番去   救命   真係幾好食都係假   



羅漢齋又係凍冰冰   有茨汁真係唔可能凍食   所以我無食  



糯米雞當然都係凍   啲糯米凍到有啲硬添呀        



唐記買嘅鹹魚肉餅飯   我最怕啖啖肉   但都食咗半件   因為得呢個餸係熱啊



( 20-APR-2017  THU )

感恩尋晚都瞓得好   因為前幾晚瞓得麻麻地   再瞓得唔好   我會顛   哈哈哈哈 ~

今朝好晏先到茶餐廳   所以 8 卦幫我叫定   我去到佢已經食完喇   幾咁快 ~




菇場忙呀   好在夠精神   可以好快搞掂   不過搞掂哂都已經差唔多 12 點 lu ~

好想食酸辣米線呀   所以一到 Lunch Time 即飛落去買呢 ~



仍然忙下停下   又同冰姑阿 mi 傾下偈   話咁快就放工 lu ~

今晚去商場等里奧大人放工   但今晚我一定要行呀   晏畫食完碗米線勁飽   真係要郁一郁囉 ~

我自己行商場   多數睇完衫就睇嘢食   里奧大人成日唔陪我睇嘢食㗎   不過有佢陪仲煩   成日話無益㗎   肥㗎   唔怪得妳成日病呀咁   睇下零食啫   又無話買   我話你夠成日食出前一丁啦   咁好有益咩   佢話點都好過零食 ~

行咗成個鐘   所以要坐下喇   其實如果唔駛揹住背囊   都可能行多陣呢 ~

里奧大人 7 點 45 分先放工   咁 Join 埋佢一齊去姑奶屋企 ~

本來姑奶買咗排骨飯比里奧大人   但佢話一開個盒有陣 "叔" 味   所以我哋再去唐記買盒鹹魚肉餅飯 ~

食下傾下都 9 點幾   夜放工啲時間真係唔好駛   哈哈 ~

執嘢嘅時候   姑奶話將盒 "叔" 咗嘅排骨飯餵狗   我就即刻話唔好啦   "叔" 咗比狗食點得㗎   一陣佢哋肚屙就慘啦   佢話比狗食之嘛   我好慶話   我就最憎妳啲咁嘅人   將食剩嘅比狗   仲講到自己餵狗   對啲狗好好咁   其實你哋食唔哂咋   唔係特登留比啲狗食囉   之後里奧大人都話點可能比啲 "叔" 嘅飯比狗食㗎   真係好賤格囉 ~

抖多陣就沖涼   差唔多 11 點先瞓 ~

2 則留言:

  1. 三三不盡笠..long time no see
    我黎啦! 依排好忙呀..有無掛字我先?
    oh on! 依日全部野食都凍~唔出事就有鬼啦
    我真係接受唔到囉~凍左翻熱有幾辛苦喎
    食壞人要睇醫生仲衰添啦~同埋..依啦
    狗係食狗糧架~頂..仲要話比叔既佢地食
    你都唔食啦~狗都係一條生命ma..真係超衰囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 一笠笠到尾 仍然係我呀~~~~~~
      掛妳就梗啦 仲要問嗎?!?!?!?!?!?!?!?!
      食完呢一餐 我真係好驚再喺佢屋企食飯呀~
      家姐都話點解可以比凍嘢人食呀?!
      比叔嘅飯比狗食 枉佢仲話自己對人好又剩
      自己唔食比狗食 仲要係叔嘅 超衰格就真啦~~~~

      刪除